Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2263660
*Monique schreef: en misschien voor mij ook nog wat kalkoennekken? Pauline zou even kijken of dit te regelen is
Ik hoor wel van jouw of er kosten aan verbonden zijn
Is te regelen, ergo... is al geregeld. Ik haal het 7 maart op en spreek wel met Xandra af hoe en wat verder.

10 kg kalkoennekken
48 kwartels voor Monique

24 kwartels voor Tannetje

24 kwartels voor Cyrilla

Dat is wat ik nu besteld heb, als het anders moet worden hoor ik het wel. :)
Laatst gewijzigd door Pauline op ma 05 mar 2012, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#2280157
*Monique schreef: even caontact opnemen met Tannetje. Daar ga ik niet over, en misschien wil Tannetje het ook wel even hier in het topic zetten zodat iedereen contant gel mee kan nemen
ik ga der wel ff googlen:p

EDIT: 35 euro per hond
Laatst gewijzigd door Heutink op wo 07 mar 2012, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#2282839
Monique..Bedankt voor de gastvrijheid en mogelijkheid..En Tannetje natuurlijk ook bedankt..

Baasje vond het wel wat spannend wat er allemaal ging gebeuren...Maar we hebben het overleefd...Jeppe was eigenlijk best heel braaf..Ben best wel trots op mijn monster..
Dan weet ik waar volgende keer rekening mee kan houden als er nog keer bloed moet worden afgenomen bij Jeppe  :biggrin2:  Veel geduld hebben..
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door