Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Berna
#2282613
Ik weet niet of er vanuit BoZ iets ri dorecht eo gaat.
Mijn knijn staat nu voor transport bij Monique77 op de lijst.
Aangezien ik geen rund heb besteld mag het ook vanuit BoZ mee (als er een lijntje komt)
Misschien zijn er nog mensen die rund willen bestellen maar er nu naast vissen omdat het lijntje vanuit EHV vol zit. Mijn bestelling is trouwens maar 12kg.

Hopelijk maak ik het niet ingewikkelder dan nodig ;-)
Moet helaas zelf werken 6 april.
Door eelke
#2282618
Jasmin schreef: Nee, die bestel ik niet meer. De laatste keer zaten de darmen er nog in en mijn prima donna's vreten het dan niet! 8)
De hele konijnen dan? De rugstukken toch niet?

Volgens mij komt Nathascha het halen, en zij woont in Moerdijk. Maar dan zou je haar even moeten vragen. Hoeft het alleen het water over :)
Door Jasmin
#2282644
Joyce1985 schreef: Hier hetzelfde probleem ;D
Maar geelhaar kan gelijk de droger in, dat scheelt weer 3 kilo :biggrin2:
What the blazes is nou weer geelhaar???? :o :-[ :o :-[
Door Vivianneb
#2282648
Hahahaha dat was ook mijn eerste reactie. Het is nekpees van een paard. En dat kan je geweldig in sliertjes knippen en in de droger mikken (en dat is dan echt kauw materiaal).
Door Jasmin
#2282649
eelke schreef: De hele konijnen dan? De rugstukken toch niet?

Volgens mij komt Nathascha het halen, en zij woont in Moerdijk. Maar dan zou je haar even moeten vragen. Hoeft het alleen het water over :)
Ja, de hele nijnen, maar de karkassen hebben volgens mij ook bij de darmen in een bak gelegen. Het ziet er bruinig uit en ze ruiken ook een beetje naar poep.

Jammer, hoor.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2282652
Jasmin schreef: Ja, de hele nijnen, maar de karkassen hebben volgens mij ook bij de darmen in een bak gelegen. Het ziet er bruinig uit en ze ruiken ook een beetje naar poep.

Jammer, hoor.
Hmmmm dat klinkt niet joepie .... Ik heb dus wel een aantal hele konijnen besteld :-\
Door Jasmin
#2282679
Monique77 schreef: Hmmmm dat klinkt niet joepie .... Ik heb dus wel een aantal hele konijnen besteld :-\
Tja, er zijn honden die daar totaal niet moeilijk over doen, zie ook mijn topic bij "vragen en problemen", en die het zelfs lekker vinden, maar die fijnproevers bij mij vinden het dus helemaal niks.

Ik ga er toch een achter zien te komen of dat nou kwaad kan, darmen.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2282700
Jasmin schreef: Tja, er zijn honden die daar totaal niet moeilijk over doen, zie ook mijn topic bij "vragen en problemen", en die het zelfs lekker vinden, maar die fijnproevers bij mij vinden het dus helemaal niks.

Ik ga er toch een achter zien te komen of dat nou kwaad kan, darmen.
Heb je topic gelezen net, interessant!
Hoor net van manlief dat er in de konijnen die wij normaal altijd hadden ook nog gewoon darmen zaten en de honden aten die ook altijd op (zo ook met gans) dus laat mijn bestelling gewoon staan en kijk wel wat ze ermee doen :)
Door Cindy de Wolf
#2282723
Jasmin schreef: What the blazes is nou weer geelhaar???? :o :-[ :o :-[
Vivianneb schreef: Hahahaha dat was ook mijn eerste reactie. Het is nekpees van een paard. En dat kan je geweldig in sliertjes knippen en in de droger mikken (en dat is dan echt kauw materiaal).
Oei dat klinkt interessant! En in welk lijntje kan ik dat meebestellen? Op voorwaarde dat er nog plaats is natuurlijk bij de vervoerders :P
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door