Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Marion
#228253
Zorro snurkt, en best flink soms (voor zo'n klein hondje dan).
is dit eigenlijk wel normaal voor een hond :-[ ???
Door danielle1980
#228254
Marion schreef: Zorro snurkt, en best flink soms (voor zo'n klein hondje dan).
is dit eigenlijk wel normaal voor een hond :-[ ???
ik heb werkelijk geen idee.
en ben heel erg benieuwd :D

mijn minx die snurk toch erg. ::)
en eigenlijk altijd als ze slaapt.
ik ben er aan gewend,
maar mijn moeder niet die heeft minx 1 keer op dr kamer gehad snachts en die kon dus niet slapen :-X ;D
Door oebaya
#228278
Honden met een korte snuit snurken eigenlijk altijd, maar ook andere honden kunnen behoorlijk snurken. Ik heb een teefje met een hartruisje en dat slaapt haar hele leven al zeer luidruchtig, niet alleen snurken, maar ook nogal luid ademen. Denk dus dat het hartruisje er ook wat mee te maken heeft. Ook de Lab kan lekker snurken. De andere 3 honden hoor ik dan weer bijna nooit.
gr.
Nicolette
Door Lizzy
#228317
Pinkel snurkt heeeeel soms. En Brutus snurkt nooit (en Brutus heeft een hartruisje en Pinkel niet). Ze snurkt alleen als ze heeeeel diep in slaap is en in een bepaalde houding ligt. Overigens snurkte Whoofer vaak. En onze kat, nee, DIE kan snurken! Pfff, ligt hele bossen om te zagen ::).
Door Marion
#228319
oooh gelukkig, dus het wil niet zeggen dat er iets mis is met zijn keel, neus of luchtwegen ;)
Eerst snurkte hij inderdaad alleen als hij met zijn keel ergens op hing, maar nu ook in andere houdingen.
Ik heb er geen last van hoor, ik vind het wel grappig klinken :)
Door Eidos
#228326
Eidos snurkt nooit maar 1 van mijn katten zaagt inderdaad ook hele bossen om :D Doet ze al jaren ;D.
Door Peet
#228327
Bij mij snurkt iedereen :-[...(behalve ik dan.... ;D)
Hubbie zaagt,
Beau zaagt nog erger.....

En Tunja, die zaaaaaagt als een rochelige, oost-duitse bootwerker !!! >:( >:(
Door Audrina
#228349
Peet schreef:En Tunja, die zaaaaaagt als een rochelige, oost-duitse bootwerker !!! >:( >:(
Zeker DH-teef eigen, mijn Tess doet dat ook. ;D
Door Truus
#228389
Marion schreef: Zorro snurkt, en best flink soms (voor zo'n klein hondje dan).
is dit eigenlijk wel normaal voor een hond :-[ ???
Ja hoor ;D heel normaal ! Hier snurken onze hondjes ook!
Vooral als ze erg druk zijn geweest, dan liggen ze heerlijk te ronken ;D
Door senadance
#228391
Mozes snurkt enorm!!!!Boy nog erger!!!!
met allerlei soorten andere geluiden erbij ::) ::) ::)
Door gonny
#228440
ik lag van de week in bed, en dacht wat hoor ik toch?? Boris lag beneden een partij te snurken!!! :o :o :-X ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#228445
Peet schreef:
En Tunja, die zaaaaaagt als een rochelige, oost-duitse bootwerker !!! >:( >:(
Geen idee hoe dat klinkt ???
Heb alleen ervaring met oost-duitse fietsenmakers.
Door Peet
#228484
Sonja schreef: Geen idee hoe dat klinkt ???
Heb alleen ervaring met oost-duitse fietsenmakers.
een soort zwaar-astmatische motorzaag....af en toe onderbroken door een hik, een boer, of een rochel.....en dan nog uit oost-duitsland (dus met een "akzent" ;D ;D)
Door Viv
#228489
ha ha, nou onze Jack Russell snurkt er hier ook heftig op los. Kan slecht tegen dit geluid maar ze kan er niets aan doen. Wel heeft ze altijd veel "snot" in haar neusje. Denk dat t daar aan ligt.
En deze dame produceert nog meer bijgeluiden: als ze iets zoekt snuffelt ze als een stofzuiger langs de grond en maakt een geluid als een hamster (ronk ronk :D).

En na het eten boert ze er ook op los! De eerste keer lagen we helemaal in een deuk. Naast de stevige winden die ze soms laat, boert ze vol trots na het eten. Soms zelfs tijdens het plasje wat ze na het eten doet. Gewoon tegelijk. Dan kijkt ze met een blik zo van: dat is toch heeeeeeeeeel gewoon?
Ziet er niet uit! Maar t lucht wel op geloof ik.
Alleen dat snurken.... >:(
Door Peet
#228492
Bink schreef:Naast de stevige winden die ze soms laat, boert ze vol trots na het eten. Dan kijkt ze met een blik zo van: dat is toch heeeeeeeeeel gewoon?
Ja hoor, in China is dat heel gewoon.... ;D
Laatst gewijzigd door Peet op do 23 dec 2004, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door