Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Jouls
#2281405
Hallo Allemaal,

Ik ben Maaike en woon samen met mijn man en twee kinders net buiten  Den Haag.
We hebben een prachtige cane corso Jouls van bijna 2 jaar, toen we haar als pup kregen ben ik over gegaan op kvv, maar Jouls vertikte het om te eten.
Nu ruim een jaar verder, wil ik weer een poging wagen, ook heb ik een droogmachine aangeschaft en droog ik haar snacks nu zelf (ergug leuk :D)

Hoop op dit forum veel te weten te komen over kvv en barffen, dus ik ga er even voor zitten en flink veel lezen en leren ;)
Laatst gewijzigd door Jouls op wo 07 mar 2012, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Limpy
#2281411
:hi:
Had je al eens verschillende merken en smaken geprobeerd?
Of misschien is Jouls gewoon slim en wil ze liever knagen aan barf dingen....
(ik heb zo´n kat die na een maand ook uitgekeken was op kvv en moeilijk deed, om haar zijn alle katsels moeten gaan barfen - vinden ze gelukkig niet erg)
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2281424
Had denk ik voor het grootste gedeelte met mij zelf te maken, denk ik, ze was vrij klein en magertjes, dus wilde ik heel erg graag dat ze at.........ja dat had mevrouw snel door natuurlijk.
Nu kan ik dat (hopelijk) beter loslaten, maar je hebt gelijk hoor Limpy, daarom ga ik nu ook barf proberen (samen met  kvv).
Door Martine-Tom
#2281586
[quote="Jouls"]
Had denk ik voor het grootste gedeelte met mij zelf te maken, denk ik, ze was vrij klein en magertjes, dus wilde ik heel erg graag dat ze at.........ja dat had mevrouw snel door natuurlijk.
Nu kan ik dat (hopelijk) beter loslaten, maar je hebt gelijk hoor Limpy, daarom ga ik nu ook barf proberen (samen met  kvv).
[/quote]moest hier even om lachen...ik heb maar een 7 kilo hondje dus een cc is voor mij geenzins ooit klein te noemen  ;D

Welkom hier!
Door M@rina
#2281621
Welkom!
Hier ook 1 slechte eter, ik wissel nu veel verschillende diersoorten en merken kvv af, geef af en toe barfhappen en moet zeggen dat het nu al weer een paar maanden heel goed gaat.
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2284114
Bedankt allemaal voor jullie warme welkom!

Haha, klein....... voor mij was ze klein, wil wil toch het beste voor ze en daar werkte ze niet echt aan mee ;)
Ben super verliefd op haar, helemaal mijn ding!
Die mooie banner heb ik niet zelf gemaakt, maar iemand die dat heel goed kan en op het cc-forum zit, ben daar ook erg blij mee.
Ga idd ook wat dingen uitproberen en hier zullen vast een heleboel bruikbare tips voor ons staan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door