Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
#2281078
Ik zie inmiddels heel veel verzamelgroepen staan en Utrecht staat er niet bij. Het lijkt mij wel handig om ook voor ons een groep te openen.

Het lijkt mij wel handig om hier te kunnen vragen of mensen wat willen delen. Aangezien er veel bevroren wordt geleverd, dan is het makkelijker om te delen met iemand die in de buurt woont

Daarbij is het ook handig om te kunnen kijken of er voor meerdere mensen bestellingen gehaald kan worden. Dit drukt dan weer in de benzine kosten. En het is een beetje zonde als 2 mensen naar dezelfde plaats rijden.

Misschien hebben jullie nog iets wat handig is om te delen of te vragen? Zet het er maar bij......

Groetjes Miranda
Door Miranda 1
#2281106
Ik woon ook in Houten.

Ik rij 6 april naar Eindhoven. Ik ga daar konijn ophalen van Orinake en Rund van Nadia.

Is er iemand die runderhart wil delen?

Of als er mensen zijn die ook willen bestellen, ik heb nog ruimte over. Ik vraag €0,10 de kilo voor vervoerskosten.
Door Miranda 1
#2281197
Oh, ik moet er echt een vriezer bij kopen. Ik heb wel een interessante vriezer gezien op mp. 

Ik denk dat ik die 5 kilo hart wel voor je kan invriezen. Waar moet ik het allemaal laten. Ik kijk het weekend even hoe vol mijn vriezer zit, adv het konijn. Dan kan ik rekenen wat er uit gaat en wat erbij komt.
Door Khari
#2281215
Ik zit in Utrecht :biggrin2:
Ik moet ook hoognodig een vriezer erbij hebben, zeker nu ze langzaamaan steeds meer gaan barfen of op zelf samengesteld over gaan.

Ik heb ook wel interesse in de runderhart om te delen.

De konijn voor 6 april, kan ik nog meebestellen???? laatst een duur konijntje gehaald en ze vinden het toch lekker hier :D
Zijn het trouwens onderdelen van het konijn of echt nog helemaal compleet met huid en vacht?

Ik zit er over te denken om bij kiezenbrink eens te bestellen, om het dan op te halen of te laten bezorgen, is er misschien meer interesse?
Ik weet niet goed hoe de ervaringen met hun zijn?
Door Miranda 1
#2281246
Hoi Khari,

bij Orinake kan je nog bestellen. En ik heb nog ruimte om mee te nemen. Ik heb bij haar alleen kk, hart/long, nier en lever gehad. Het ziet er allemaal super uit. Nier en lever is per kilo verpakt en maakt het makkeljker om een doos te delen. Karkas en hart/long zit per 10 kilo bevroren in een doos. Dit kan dan eventueel gedeelt worden in de regio en het 's avonds of de dag erna op halen. Zodat dat het verdeelt kan worden.
Volgens mij heeft ze ook hele konijnen met organen erin maar zonder vacht. Maar die heb ik nog nooit gehad, dus dat kun je eventueel bij Orinake vragen.

Over Kiezebrink, er loopt nu een topic dat iemand er wil bestellen voor week 12. Het wordt dan geleverd in Maarssen. Misschien kun je daar eens kijken. Ik heb zelf nog nooit bij Kiezebrink besteld. Maar wel via de internet leveranciers die kiezebrink verkopen. En tot nu toe ben ik er tevreden over geweest.

Zijn er nog meer mensen die runderhart willen delen? Want nu zitten we op 15 kilo. Het zou handig zijn als we op 20 kilo komen. Dan hebben we een even bestelling, aangezien het per 10 kilo gaat.
Door WissKey
#2281280
Ik heb nu geen plaats meer in de vriezer, maar meld me graag aan voor toekomstige bestellingen. Woon in Nieuwegein.

Groetjes,
Sandra
Door Khari
#2281288
Bedankt
Het topic van kiezenbrink ondertussen gevonden, vooral de prooidiertjes om mee te bestellen.

Ik wil wel lever en nier, Zal deze ook opzoeken dat ik hier ook een bestelling mee kan doen.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2281300
Hihi leuk, een eigen groep  ;D.
Ik woon ook in Nieuwegein, maar mijn gedeelde vriezer staat in Soest.
Ik ben ook niet te beroerd om regelmatig te rijden.
Gebruikersavatar
Door baileys
#2281313
Khari schreef: Bedankt
Het topic van kiezenbrink ondertussen gevonden, vooral de prooidiertjes om mee te bestellen.

Ik wil wel lever en nier, Zal deze ook opzoeken dat ik hier ook een bestelling mee kan doen.
Even een tip voor kiezenbrink, ze verkopen ook konijnenoren, die zijn er leuk om te drogen.
Door Aura
#2281383
Ik woon in Utrecht Overvecht.

Jammergenoeg kan ik zelf niet veel aanbieden, omdat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan rijden...
Ik bestel nu regelmatig bij Caroba, maar zou over een tijdje ook wel eens bij Lupa of Richard willen bestellen. Bestellingen ontvangen wil ik met plezier doen! Ik heb alleen niet veel ruimte in en buiten de diepvries, dus het zou dan geen enorme bestelling kunnen zijn en kan dus niet in de diepvries bewaard worden. Maar volgens mij blijven er dan nog wel opties over  :)
Door Miranda 1
#2281389
O, maar dat is ook fijn om bestellingen te ontvangen hoor. Ik moet ook regelmatig bestellen, omdat ik gewoon niet zoveel ruimte heb voor mijn honden. Dus samen bestellen is altijd fijn of met meerdere. Helemaal bij Lupa.

En als het bevroren is kan het echt wel even buiten de vriezer staan hoor.  ;)

Leuk dat er al veel reacties zijn gekomen.
Door Antheman
#2281444
Aura schreef: Ik woon in Utrecht Overvecht.

Jammergenoeg kan ik zelf niet veel aanbieden, omdat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan rijden...
Ik bestel nu regelmatig bij Caroba, maar zou over een tijdje ook wel eens bij Lupa of Richard willen bestellen. Bestellingen ontvangen wil ik met plezier doen! Ik heb alleen niet veel ruimte in en buiten de diepvries, dus het zou dan geen enorme bestelling kunnen zijn en kan dus niet in de diepvries bewaard worden. Maar volgens mij blijven er dan nog wel opties over :)
Oh, maar Overvecht is op fietsafstand van hier joh! Ik zit zeg maar bij de Mveenseplassen. ;) Wat wil je hebben? Ik kan wel wat missen en ik heb hele goede contacten, maar ze zal zich zelf wel melden :biggrin2:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door