Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Miranda 1
#2279793
Ik wil graag een keer een blender kopen om groentemixen te maken voor de honden. Maar waar moet ik op letten? Welke hebben jullie en over welke zijn jullie heel tevreden?
Door M@rina
#2280335
Ik heb een Princes blender en gisteren heb ik mijn eerste groenteprut gemaakt... andijvie, witlof, snijbonen, taugé, worteltjes, komkommer en wat sardientjes.

Mmmhmmm de rook kwam eruit, die zou ik dus niet nemen... :( :-X
Door madeleine
#2280582
Ik heb ook een keer een groentenmix met de blender geprobeerd te maken alleen vond ik dat niet echt een succes.
Een 1.5 maand terug heb ik bij de blokker een sappers kunnen halen en dat werkt naar mijn mening veel makkelijker.
En dat ook nog voor een leuk prijsje.  ;)
Door Miranda 1
#2280846
Oke, geen princess blender dus. Hier zat ik wel aan te denken.

Voor de philips moet ik nog even door sparen, haha.

En een sappers zal ik eens naar kijken.

Bedankt voor jullie reacties.
Door bordie
#2281766
ik heb t idee dat t in een hakmachientje beter gaat.....want die heeft langere messen dan een blender.  ik heb beiden staan en hakmachien gaat t beste.  knoflooktenen gooi ik er ook in, gaat super. Kijk eens op marktplaats.nl
Door Miranda 1
#2282470
Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb besloten om een vriezer erbij te kopen. En het geld dat ik anders kwijt ben aan een blender even te gebruiken voor een vriezer. Uiteindelijk wil ik er wel eentjes, dus jullie reacties zijn nog steeds welkom. Maar eerst een vriezer erbij. Ook ik ben verslaafd geworden.  :biggrin2:
Door madeleine
#2282842
Whaha ik wou al net zeggen dat een vriezer wel iets duurder is dan een blender :biggrin2:
Top dat je er een vriezer bij hebt! Blender komt dan ook nog wel haha.
Door Miranda 1
#2283016
Klopt een vriezer is zeker duurder. Maar dan kan ik wel groter in kopen voor mn mijn Berner via het forum. En hoef ik niet meer konijn te kopen bij internetleveranciers en daarmee spaar ik weer heel veel geld uit. Bijv €1 per kilo konijnkk. Dus dan heb ik een vriezer en stroom zo terug verdient, hihi.

Ik moet nog een vriezer kopen hoor, ben aan het kijken op mp.
Door madeleine
#2283537
Let je ook op het stroomverbruik, een nieuwe vriezer snel zijn geld op wat je aan aankoop extra moet spenderen i.p.v. de altijd terug keerende stroomkosten :biggrin2: Maar je zult het vast wel weten
Door Miranda 1
#2283562
Bedankt voor de tip. Ik hen vorig jaar september een nieuwe vriezer gekocht. Ik wil nu een oude kopen en dan sparen om die weer te vervangen voor een nieuwe.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door