Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2276893
Vandaag heb ik rauwe runderoren gekregen on te drogen, maar er zat nog een hele bonk vlees/kraakbeen/bot/vel aan ??
Wie kan mij vertellen wat dit is en of de honden dat mogen eten (rauw!)
De oren heb ik er nl afgeknipt om te drogen, maar het linkerdeel hou ik nu over... Wie helpt me in dit dilemma wat het is en of ze het mogen hebben  :)

Afbeelding

Ik heb er iedergeval 1 laten ontdooien om morgen eens te kijken hoe hard het is (naar mijn idee is het nl alleen huid/kraakbeen, maar voor ik het geef wil ik het toch eens ontdooid bekijken en ben ik erg benieuwd naar jullie visie !!
Laatst gewijzigd door Monique77 op di 06 mar 2012, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#2276935
chiva schreef: Heb altijd gedroogde buffeloren met vlees voor de hondjes, en vooral door het restant vlees wat er nog aan zit, vinden ze het hier heerlijk.
Dus inderdaad lekker laten zitten  :biggrin2:


Eraan laten zitten gaat me niet lukken, want dat spul past dan niet in mijn kleine drogertje  ;D
Maar ik ga het ze rauw gewoon geven, benieuwd hoe snel het op is
Door Martine-Tom
#2276946
Monique77 schreef:

Eraan laten zitten gaat me niet lukken, want dat spul past dan niet in mijn kleine drogertje  ;D
Maar ik ga het ze rauw gewoon geven, benieuwd hoe snel het op is
Kijk eens jongens wat ik ....*hap...slik*...had....


:biggrin2:
#2277553
Nou, ze hebben vanochtend beide een reststuk van het oor wat op de droger ligt gekregen naast hun portie spiervlees vandaag als "extra", en ze vonden het GEWELDIG !!
Ze zijn zo'n kleine 30 minuten bezig geweest om het stuk op te eten, en dat is voor blondie en blondie echt een record want normaal duurt een maatijd een stuk korter  :D

Vanaf vandaag krijgen ze dit 1x per week als extra, gezien het een ideale tandenborstel is en ze er super van genieten !!
Als mijn oren uit de droger net zo'n succes zijn is mijn missie meer dan geslaagd  :thumbup:
#2280138
robbiekomvoor schreef: Ik ben toch wel erg benieuwd hoe die oren er uit gaan zien,als ze eenmaal gedroogd zijn.
Zou je dan hier een foto kunnen plaatsen? ;)
Op verzoek, de foto's van de gedroogde oren (en de honden zijn er echt helemaal wild van !!)

Afbeelding

Afbeelding

Heb zelf het idee dat het taaier blijft dan de oren die je gedroogd koopt, ideaal want hier doen ze dus langer mee  :)
#2280139
Monique77 schreef: Op verzoek, de foto's van de gedroogde oren (en de honden zijn er echt helemaal wild van !!)

Afbeelding

Afbeelding

Heb zelf het idee dat het taaier blijft dan de oren die je gedroogd koopt, ideaal want hier doen ze dus langer mee  :)
Wauw!! Dit ziet er echt super uit!!!!! :o :D
#2280643
Monique77 schreef: Op verzoek, de foto's van de gedroogde oren (en de honden zijn er echt helemaal wild van !!)

Afbeelding

Afbeelding

Heb zelf het idee dat het taaier blijft dan de oren die je gedroogd koopt, ideaal want hier doen ze dus langer mee  :)
Dat ziet er goed uit MoniQue,heel anders dan de oren die we gewend zijn! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door