Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ChantalKrijn
#2275691
Quinta heeft voor een ontstoken anaalklier een kuurtje Stomorgyl. Is het handig om probiotica erbij/na te geven?
En zo ja, wat vinden jullie de beste probiotica?
Door Lizzy
#2275889
Ik wil niet rot doen, maar het helpt meestal niet, een AB kuur.... Wat wel helpt is wanneer ze eerst kortwerkende en daarna langwerkende AB in de anaalklieren spuiten. Maar goed, dat was je vraag niet :biggrin2:. Ja, het is zeker handig om probiotica erbij te geven! Ik vind Solgar de beste. Maar die vind ik ook erg duur. Arkopharma staat bij mij op 2.
Door ChantalKrijn
#2275906
Lizzy schreef: Ik wil niet rot doen, maar het helpt meestal niet, een AB kuur.... Wat wel helpt is wanneer ze eerst kortwerkende en daarna langwerkende AB in de anaalklieren spuiten. Maar goed, dat was je vraag niet :biggrin2:. Ja, het is zeker handig om probiotica erbij te geven! Ik vind Solgar de beste. Maar die vind ik ook erg duur. Arkopharma staat bij mij op 2.
Ok leg uit aub :biggrin2: Kortwerkend, langwerkend? ??? Ben een beetje een leek

Ik kan dus gewoon mensen probiotica geven? Als ik google op Solgar hebben ze best veel :o Multi Billion nemen dan?
Door Lizzy
#2275908
ChantalKrijn schreef: Ok leg uit aub :biggrin2: Kortwerkend, langwerkend? ??? Ben een beetje een leek

Ik kan dus gewoon mensen probiotica geven? Als ik google op Solgar hebben ze best veel :o Multi Billion nemen dan?
Ja, je kunt gewoon een mensen probiotica geven. En die van Solgar zijn allemaal goed.

En over de anaalklieren: AB komt daar niet bij, zeg maar. Dus wat mijn DA doet (en daar goede resultaten mee heeft) is eerst kort/snelwerkende AB in de anaaklieren spuiten en een paar dagen later langwerkende. Welke AB's dat precies zijn weet ik niet maar mocht jouw DA dat willen weten, peebee ik je de naam en telefoon nummer van mijn DA wel even, kunnen ze mekaar contacten.
Door ChantalKrijn
#2275914
Ok, ga ik die bestellen! Kan ik gewoon al geven wanneer de nog aan de AB zit neem ik aan? En hoeveel mag ze, ze weegt 13/14 kilo.

Als deze kuur niet werkt zou ik dat inderdaad graag willen weten! Bedankt!
Door Lizzy
#2275916
ChantalKrijn schreef: Ok, ga ik die bestellen! Kan ik gewoon al geven wanneer de nog aan de AB zit neem ik aan? En hoeveel mag ze, ze weegt 13/14 kilo.

Als deze kuur niet werkt zou ik dat inderdaad graag willen weten! Bedankt!
Ja, je kunt het heel goed nu al geven. Probiotica verminderd ook de bijwerkingen van AB. En je kunt haar de helft van de mensendosering geven.

Als het niet gaat werken, de kuur, stuur je maar een peebee!
Door Janie2
#2280288
ChantalKrijn schreef: Potje Multi Biollion is binnen :D

Kan ik zo'n pilletje gewoon openmaken en dat poeder over haar eten heen strooien?
Ja! Succes.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door