Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door HarrydeTeckel
#2262977
De Titel geeft het al aan, wie weet wie nu nog Titert in de omgeving van Nijmegen?
En zo niet, wie zouden dat mogelijk wel interessant vinden, mogelijk kunnen we dan gezamenlijk een DA benaderen
(een die het eerder heeft gedaan maar is gestopt bijv.)

Groetjes Leon
Door Quibus
#2275389
Hitam schreef: Je zou John Pijnappel kunnen vragen.
Heeft Pijnappel geen moeite met enten naar behoefte? Daar ben ik namelijk naar op zoek in de omgeving Nijmegen. En anders kom ik gezellig een dagje naar Otterlo, Tannetje ;D. Er zijn daar vast wel goede wandelmogelijkheden!
Door Paula1976
#2275592
Quibus schreef: Heeft Pijnappel geen moeite met enten naar behoefte? Daar ben ik namelijk naar op zoek in de omgeving Nijmegen. En anders kom ik gezellig een dagje naar Otterlo, Tannetje ;D. Er zijn daar vast wel goede wandelmogelijkheden!
Woon je niet meer in het prachtige Drenthe???
Door Quibus
#2275872
Paula1976 schreef: Woon je niet meer in het prachtige Drenthe???
Nee, ben in augustus verhuisd naar het wonderschone Berg en Dal (bij Nijmegen). :)
Door vagebond
#2277661
John Pijnappel is een ontzettende aardige da, helaas was ik toen, een jaar of 3, 4 geleden zijn enige titerklant, en moest ie de rest van de voorraad in de kliko gooien,. Dus daarom doet ie het niet meer, of er moeten meer aanvragen komen?? Ik wil van de zomer titeren, of ik ga naar Tannetje, anders ook wel Nijmegen, is een stuk dichterbij. Gr. Ingrid
Door Quibus
#2277667
vagebond schreef: John Pijnappel is een ontzettende aardige da, helaas was ik toen, een jaar of 3, 4 geleden zijn enige titerklant, en moest ie de rest van de voorraad in de kliko gooien,. Dus daarom doet ie het niet meer, of er moeten meer aanvragen komen?? Ik wil van de zomer titeren, of ik ga naar Tannetje, anders ook wel Nijmegen, is een stuk dichterbij. Gr. Ingrid
Ik hoef niet te titeren, dat is vorig jaar al gebeurd.. 2014 is het eerstvolgende jaar. Duurt nog zo lang :)
Laatst gewijzigd door Quibus op ma 05 mar 2012, 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door