Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2273238
Maak me ongerust over mijn ventje.
Al sinds een week of 4 / 5 drinkt hij heel veel.
2.5 week geleden moest hij voor zijn entingen en is gelijk zijn bloed getest...suiker, lever, nieren in orde.
Dus tot zover dacht ik ok. Tijdelijke  tik misschien ? Je weet het niet bij hem.

Gisterenavond ging ik met hem naar buiten waarbij ik pal achter hem liep.
Ineens zie ik een, best wel grote, bobbel in zijn linkerzij. Fotootje proberen te maken.
Mijn vriendin vond de bobbel wel duidelijk zichtbaar maar voor de zekerheid even een lijntje gezet als richtlijn.

Afbeelding

Dus nu ineens wel weer heel bezorgd.
Ik ga zo even zijn temperatuur opnemen want hij doet ook heel rood aan en zijn oren zijn warm. = 38.07 graden
Zelf ben ik ziek thuis dus nie echt handig nie, maar tegelijkertijd ook wel heel fijn.
Maar lullo is niet de makkelijkste bij de DA dus dat maakt het rennen naar soms zo lastig.

Iemand nog ideeen, tips or whatever ? (buiten naar de DA gaan).
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 07 mar 2012, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2273279
normale lichaamstemperatuur hond is tussen 38 en 39 graden. Kan heel vroeg in de ochtend iets lager liggen.

Ik houd ook niet van bultjes.

Duim dat het niets ergs is.
Door *wendy*
#2273632
Dachten wij eerst ook maar 18 dagen later pas een reactie vond ik niet erg logisch. Bobbel zit ook vast en niet ad huid.
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 29 feb 2012, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#2273804
Dierenarts heeft biopten genomen. Hij zei inderdaad dat het toch nog vd enting kan zijn.
(eerder berichtje aangepast, het was de assistente die dat dacht en ik had da getypt).
Morgen hoor ik of er enkel ontstekingscellen aangetroffen zijn of nog iets anders.
Als er iets anders aangetroffen is sturen ze het op (als ik het goed begrepen heb).
Door *wendy*
#2274477
Is 10 februari nagekeken met de enting om die reden. Toen zaten er wat kristallen in en urine was goed geconcentreerd.
2 weken later, 24 februari, weer ingeleverd. Geen kristallen meer, matig geconcentreerd. Lever, nieren, suiker in orde (bloed).
De DA van gisteren zei dat we nog een test konden doen van 3 dagen ochtendurine om de dichtheid of zoiets te checken ?
Schijnt een vorm van suikerziekte te kunnen weergeven die niet met bloed te vinden is als ik het goed begrepen heb.
Moest ik maar even over nadenken als ik toch blijf twijfelen. Op zich drinkt hij niet TEveel, maar hij drink wel zoveel meer als voorheen.
En dat is toch vreemd. Drie jaar lang bijna niet drinken en dan ineens veel meer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door