Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2273461
Hier gebeurt dat heel soms , en dan ook idd met wat ""harder "" vleesbot zoals haaskarkas of de wat grotere  konijnenkoppen . Ik heb in de beginperiode ook wel in de bekken gekeken als ze dat deden , nooit iets bijzonders aan de hand bij mijn honden . na ongeveer een 15 a 30 minuten was het speekselen over . Maar ik heb het ook wel dat ze bv weer konijnenkoppen eten en dan weer tijden niet speekselen . Verder merk ik ook niets afwijkends aan lichaamshouding , gedrag en dergelijke als ze wel speekselen . Overgeven en afwijkende ontlasting komt hier ook bijna nooit voor , dus ik maka me er niet druk meer om
Door Lizzy
#2273466
[quote="saskia37"]
Net heeft Gillian haaskk en pens gegeten, hij kauwt over het algemeen goed, alleen nu speekselt hij heel erg net over er iets dwars zit, hij ademt wel gewoon.
Iemand tips!
[/quote]

Inmiddels zijn we anderhalf uur verder dus ik heb geen idee hoe het met Gillian is? Ik geef in zulke situaties (als ik vermoed dat er iets niet lekker naar de maag is 'gezakt' altijd pens en als ik dat niet snel ontdooit kan krijgen, smijt ik er desnoods brood of ontbijtkoek in. Nood breekt wet. Ik hoop dat Gillian inmiddels weer in orde is.
#2273711
[quote="Lizzy"]
Inmiddels zijn we anderhalf uur verder dus ik heb geen idee hoe het met Gillian is? Ik geef in zulke situaties (als ik vermoed dat er iets niet lekker naar de maag is 'gezakt' altijd pens en als ik dat niet snel ontdooit kan krijgen, smijt ik er desnoods brood of ontbijtkoek in. Nood breekt wet. Ik hoop dat Gillian inmiddels weer in orde is.
[/quote]
Kan het niet in stukken gehakt worden en in heet water gelegd worden.
Zo doe ik het soms.
#2273736
Gelukkig is hij weer in orde :)
Ik ben wat dat aangaat met mijn honden een miep :-X
Maar hij vond zichzelf ook heel zielig en voelde zich echt ongemakkelijk, dus toch maar even langs de DA geweest, was natuurlijk niets aan de hand en hoefde ook niet te betalen.
Daarna nog lekker gewandeld.
Hoop dat het niet weer gebeurt maar de volgende keer eerst maar iets erachter aan zodat het doorzakt.
Bedankt!
#2273779
Die wandeling heeft hem goed gedaan, hij had het veel te druk met Ramses om zich nog zielig te voelen ;)

Nee ff serieus, hij was en is in orde hoor Sas, niks anders aan hem gemerkt maar ff schrikken was het wel dat snap ik.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door