Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#2269258
Zo raar...... ;-(

Van donderdag op vrijdag moest Tristan midden in de nacht dringend poepen; het was diarhee. Hij maakte ons wel wakker  :biggrin2: dus we waren op tijd buiten.
Kan gebeuren...

Maar van vrijdag op zaterdag idem en nu vanacht WEER. Merlijn de laatste twee nachten ook.
Tristan zelfs rond 03.30 EN rond 06.30 ... Merlijn gaf niets aan, maar die heb ik wel meegenomen en ook hij was aan de dunne.

Verder tonen ze niet ziek, eten ze normaal (hoewel Merlijn vanochtend niet wilde, dat op zich gebeurd vaker). Ze drinken normaal, gedragen zich normaal...
Ze krijgen hun normale eten; al hebben ze allebei gisteren wat bloed op ;-) wat uit de de zakken kwam waar een vleeslevering in zat. Dat verklaart voor mij de problemen van vanacht, maar verder?

Vandaag krijgen ze hun normale eten (toch maar) en niets anders, geen beloning of anderszins.

Overdag geven ze niet aan extra naar buiten te moeten; 'snachts dus wel.

Ik vind 't apart... als ze het morgen nog hebben even naar de DA maar...?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door choopy
#2271986
Kan een virusje zijn.
Zolang ze levendig zijn, voor hun doen goed eten en drinken, zou ik alleen okugest geven.
Mocht dit niet afdoende zijn en ze worden sloom en/ of eten en drinken wordt slecht, dan zou ik zeker aan de bel trekken bij de DA.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door