Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tanna
#2269597
Mijn hond is geen fanatieke viseter en al helemaal niet als het rauwe vis is (over een dode vis rollen vindt ze dan weer wel lekker ;) ;D). Ik heb al vaak geprobeerd om halfrauwe vis te geven, maar ook dat blieft ze niet. Gestoomde zalm vindt ze verrukkelijk, als ze daar een stukje - en het vel - van krijgt als wij het eten, maar het moet niet te veel zijn want dan hoeft het niet meer. Ook niet als het een klein beetje is vermengd met iets anders dat lekker is, dan laat ze de vis gewoon liggen. Blikjes met makreel en sardien vindt ze heel lekker, maar daar zit altijd zout in en over het algemeen ook zonnebloemolie, dat vind ik dan ook weer niks.
Nu heb ik vorige week hele sardientjes gedroogd en dat was een enorm succes! Ik had er wel de kop afgehaald omdat ik dacht dat die te hard zou worden. Had ik die kop gewoon mee kunnen drogen of wordt die inderdaad te hard?
Door Tanna
#2269907
Dan ga ik dat de volgende keer ook doen, bedankt! Of ze die kop zal eten is een tweede, maar dan lust de buurhond hem vast wel! :)
Door bordie
#2270585
mijn hond lust de haring niet rauw dus die snijd ik in 3 a 4 stukjes en droog ik, koppen geef ik ook.
rauwe hele zalmkop vind ie heerlijkkkk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door