Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dotti
#2267564
Ik wilde ons hondje visoliecapsules bij gaan voeren ipv vis.. nu ging ik gister na de hema daarvoor en had je 3 verschillende.. alleen omega 3, of omega 3 en 6 of omega 3,6 en 9? kan dat? weet t niet meer heel zeker :-[

Welke gebruiken jullie, of van welke winkel? Ik was ook bij de dierenzaak geweest maar die had alleen een super klein pompje a €12.95?
Door Lizzy
#2268526
Dotti schreef: Ik wilde ons hondje visoliecapsules bij gaan voeren ipv vis.. nu ging ik gister na de hema daarvoor en had je 3 verschillende.. alleen omega 3, of omega 3 en 6 of omega 3,6 en 9? kan dat? weet t niet meer heel zeker :-[

Welke gebruiken jullie, of van welke winkel? Ik was ook bij de dierenzaak geweest maar die had alleen een super klein pompje a €12.95?
Altijd alleen de visolie nemen, de omega 3, dus zonder andere plantaardige olie toevoegingen. Ze hebben een extra geconcentreerde, die is ook wel goed. Die heet (volgens mij) visolie hooggeconcentreerd met 55%-en-dan-nog-iets.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2268530
Lizzy schreef: Altijd alleen de visolie nemen, de omega 3, dus zonder andere plantaardige olie toevoegingen. Ze hebben een extra geconcentreerde, die is ook wel goed. Die heet (volgens mij) visolie hooggeconcentreerd met 55%-en-dan-nog-iets.
Deze gebruik ik ook..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door