Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#226598
Wji hebben meerdere kippen en hanen rond onze boerderij lopen. Die rare beesten willen nog wel eens onder de auto gaan zitten. Vandaag dus ook, perongeluk is mijn vriend erover heen gereden.
Voordat mijn honden gingen barfen had ik de haan zeker in de groene ton gedaan maar nu zag ik een gratis kippetje voor de honden !
Denk maar niet dat ze hem zo aannamen hoor, ik heb hem moeten plukken !
Ik vond het toch wel knap van mezelf dat ik het toch maar deed, een jaartje terug durfde ik zo'n beest niet eens op te rapen.
Door Lizzy
#226628
Nou, dat vind ik ook knap van je hoor, dat je 'm kon plukken! Maar ja, beter dan zo'n scharrelhaantje kan het eigenlijk niet voor de honden.... zo zonde inderdaad om weg te gooien!
Door jeanne
#226840
hier lagen een paar weken geleden mijn twee kippetjes en het konijn dood in het hok. Ik heb ze niet aan de honden gegeven want ik weet niet waarom ze ineens dood waren, stel dat ze vergiftigd zijn door een gekke buurtbewoner?????? Jan heeft ze netjes begraven achter de trampoline, dikke stoeptegels erop, want ieks, stel je voor dat ze aan het graven gaan. (zal wel niet, maar toch, vind het een fijner gevoel met die stoeptegels erop ;))
Door Gotan
#227023
groot gelijk hoor, in dit geval wisten we dat de haan dood was gegaan door de aanrijding. Ik heb ook wel eens zieke kippen die geef ik ook niet aan mijn honden die gaan de groen bak in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door