Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door TanyaT
#2265583
Ik ben net nieuw met het KVV, dus we proberen nu vanalles uit.
Ze heeft gister en vandaag Energique blokjes gekregen, maar het valt op dat ze af en toe spuugt! Ze geeft niet echt over, het komt gewoon terug omhoog. Kan het zijn dat het een te dikke consistentie heeft of dat ze teveel in één keer krijgt? Ze krijgt al minder dan de aanbevolen hoeveelheid, maar ik heb echt het idee dat het vrij dik spul is. Iemand ervaringen?
Door TanyaT
#2265596
Het is al een tijdje uit de koelkast voor ze het krijgt, en ik had er ook warm water nog bijgedaan..
Ze schrokt wel redelijk, maar ze spuugt ook nog 4 uur na de maaltijd.. Kan dat er dan mee te maken hebben?
Door K&D
#2270427
Je bent net begonnen met kvv lees ik, en voert veel afwisselende merken. Normaal gesproken is dat geen probleem (beter zelfs), maar je hebt een hondje wat ook prednison krijgt. Ik zou ietsje gas terugnemen en 1 merk voeren waarvan je weet dat ze het verdraagt.
Kijken hoe dat gaat, en dan na een week of wat een merk erbij geven en zien hoe ze daarop reageert. Als je nu alles doorelkaar voert weet je nooit zeker wat wel en niet goed gaat.
Je kunt probiotica gaan geven. Dat zorgt ervoor dat de vertering beter gaat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door