Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door FlatcoatNoa
#2264548
Noa eet van vlees bijna alles, behalve fazant.

Maar elke keer als ik vis aanbied is het hetzelfde liedje. Rond de eetbak blijven draaien, een halfuur nadien heeft ze het nog steeds niet opgegeten. Ik laat het dan nog even staan, maar dan heb ik er ook wel genoeg van. Ik heb al verschillende soorten aangeboden. Zalm eet ze dan weer wel, maar daar heeft ze altijd diarree van (zelfs als ik er voldoende bot bij geef). Kabeljauw, makreel, alaska pollak, sardienen, noem maar op, ze wil het niet eten.

Kan het kwaad om vis van haar menu te schrappen of zou ik het blijven aanbieden?
Door Parelridder
#2264554
Je hond zal vast niet omvallen als je vis van het menu schrapt, maar ik zou toch nóg wat proberen:
Heb je al Kiezebrink vette vismix geprobeerd? Dat bestaat uit gemalen zalmlijven (40%), gemalen hele sardientjes (30%) en gemalen hele haringen (30%). Hier ging de zalm er goed in, maar andere vette vis vonden ze maar zo-zo. De Kiezebrink vette vismix eten ze gráág! :) En ik heb er eveneens een heel tevreden gevoel over, want geef toch 3 vette vissoorten ;)
Andere vorm om toch vis te blijven geven, die volgens mij iedere hond lust, is middels Henne zalmsnacks 85% zalm (is 100% vis).
Door FlatcoatNoa
#2264619
Aha, ik zal eens kijken of ik makkelijk aan die kiezebrink kan komen. En anders kijk ik eens bij andere KVV merken,misschien dat er daar wel iets tussen zit. Ik denk dat kiezebrink moeilijk te vinden is in België.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2264750
FlatcoatNoa schreef: Aha, ik zal eens kijken of ik makkelijk aan die kiezebrink kan komen. En anders kijk ik eens bij andere KVV merken,misschien dat er daar wel iets tussen zit. Ik denk dat kiezebrink moeilijk te vinden is in België.
Kiezebrink is absoluut niet moeilijk te vinden in Belgie.
Ze hebben hun eigen hoofdstation in Lokeren en een hele lijst met verkooppunten in Belgie. Gewoon even googlen op kiezebrink belgie, en je komt er zo op uit. ;)
Door Cindy de Wolf
#2264778
of anders zoals ik met ook 1 notoire visweigeraar, visoliecapsules geven, dat gaat vaak wel goed, sowieso in een plakje kaas ofzo. Ik het ze nu van Royal green besteld ivm de sinaasappelsgeur maar heb ze ook gehad van glucosamine.com en dan de omega 3 en ook van Solgar-700. Heeft ze in ieder geval haar omega-3 binnen.
Door smulpaap
#2264846
Ik heb het hier ook opgegeven hoor . Eentje verdraagt het slecht en de anderen verdommen het , ik heb er echt alle trucs op losgelaten en alle vis geprobeert . Hier krijgen ze Doils visolie en dat gaat prima als ik het goed verstop /vermeng

Het zijn verder erg gemakkelijke honden met eten , maar vis  :o  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2264945
Er zijn hele kleine sardientjes te krijgen, zo dik als een duim.
Als je die nu eens in de pens laat marineren, zou dat een idee zijn?

anders toch maar  aan de visolie  ;)
Door Jump
#2265338
Hier krijgen ze ook alleen maar zalm,van het kleinste stukje zalmfilet krijgen ze al diarree,
maar de Kiezebrink zalmmix gaat wél goed (dat zijn gemalen zalmlijven) en nu ook hele
zalmlijven,dat gaat ook goed.En vinden ze ook nog eens heel lekker.
Door FlatcoatNoa
#2265367
Nou mensen er is een mirakel gebeurd.  :biggrin2:
Ik was in mijn diepvries aan het graven, dat kennen jullie wel allemaal en ik heb enkele rollen KVV zitten voor noodgevallen. Ik vind nog 1 rol Lupa Vismenu compleet. Ik had helemaal geen idee dat ik dat nog liggen had. Waarschijnlijk gekocht om te proberen en in de vergeethoek beland en jullie raden het al, mevrouwtje heeft gisterenavond van de KVV gesmuld. Het is met lange tanden, maar ze heeft het opgegeten, woohoow! Ik ga dat dus maar eens inslaan.  :biggrin2:

Ik ga ook eens die zalmmix van kiezebrink bestellen. Ik zie dat ik er hier in de buurt wel zal aanraken!

Thx voor de tips!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door