Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ramses1
#2262993
Hm, ik woon aan de andere kant van de burg bij Enkhuizen. Tussen Enkhuizen en Hoorn.
Misschien zou ik een stussenstop/ophaalpunt tussen Flevoland en Nood-Holland kunnen zijn.
Ik hou jullie topic in de gaten, lees: we blijven netwerken ;)
Door Emytje
#2263294
Toch nog best wel wat mensen bij mij in de omgeving zeg! :o Waar halen de Almeerders hun vleesjes vaak vandaan? Ik ben namelijk afhankelijk van het OV en ik merk dat dat echt een nadeel is met barfen. Ik zit er wel over te denken om een keertje een groepsbestelling te organiseren bij Versvoer of Caroba. (waarschijnlijk eerder de eerste ivm het spiervlees)
Door cairodyn
#2263302
Ik lelystad en waarom dit topic? Ik hang een lijstje op mijn prikbord om te zien wie er in de buurt woont. Altijd handig om in vervoerstopics te kijken of er al iemand uit de omgeving iets gaat halen.
Door siempie73
#2263305
cairodyn schreef: Ik lelystad en waarom dit topic? Ik hang een lijstje op mijn prikbord om te zien wie er in de buurt woont. Altijd handig om in vervoerstopics te kijken of er al iemand uit de omgeving iets gaat halen.
Heb ik dus ook hangen daarvoor en ook als je zelf iets regelt kun je wat mensen uit de omgeving meevragen :)
Door betsoflets
#2265159
Hier nog een almeerse (buiten)

Fijn om te weten dat er aardig wat mensen veel voor elkaar kunnen/willen betekenen in deze regio. Zelfs over de brugjes en grenzen ;)
Ik kom pas om de hoek kijken, maar probeer al een steentje bij te dragen door volgende maand kalfskarkas vanuit lelystad mee naar almere te nemen (kleine babystap  :biggrin2:)

Ps. ik bestel bijvoorbeeld ook een aantal keer per jaar bij lotgering
Laatst gewijzigd door betsoflets op zo 26 feb 2012, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door