Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#2259962
Ik heb uiteindelijk naar mezelf geluisterd en ben vandaag naar de DA gegaan (Atjo Westerhuis).

Hij kon in gewoon onderzoek niets geks vinden, maar dacht op basis van mijn verhaal dat het mogelijk iets met de nieren / lever zou KUNNEN zijn.
Er is bloed bij haar afgenomen, morgen (idd zaterdag) krijg ik de uitslag.

Afhankelijk van wat er gaande is kan medicatie worden ingezet. Mocht er niets geks uit het (breedspectrum) onderzoek komen nemen we aan dat het "de leeftijd" is.

Ik hou jullie op de hoogte; dat wordt morgenavond; eerder ben ik niet in de gelegenheid online te komen.

Ik maak me nu toch zorgen... hopen dat er wat gevonden wordt zodat medicatie ingezet kan worden?
Ben ik niet te laat naar de DA al met al?
Hopen dat het "niets" is (behalve ouderdom)????

Duim maar voor haar (en denk ff aan mij... maak me zorgen ;-((((

Suzanne
Laatst gewijzigd door Suzanne op zo 26 feb 2012, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#2260268
Ik duim voor je!
Je zelf gek maken met had ik niet..., werkt niet. (en ik kan het weten, ik ben een expert in zulke gedachten ;))
Het is moeilijk dat wachten. Slaap goed vannacht en morgen krijg je de uitslag. Dan kun je indien nodig actie ondernemen.
Ik weet niet of ik morgenavond online ben, maar mijn gedachten zijn bij je hoor! :bigarmhug:
#2260600
Het is vooral het idee "ik had verdikkie toch eerder moeten gaan" ;-(

Helpt niet, weet ik...

Ze is op het moment haar vrolijke zelf.
De klachten zijn eigenlijk heel "vaag".. ze is ietsie meer "absent", ze poept soms in huis (zonder aanwijsbare reden als "te vroeg uitgeweest de avond ervoor" of "iets anders gegeten"), ze geeft soms over (ook zonder link naar wat wel of niet gegeten en hoelaat), ze drinkt iets meer, maar is niet meer of vaker gaan plassen. 1 x echter heeft ze in huis geplast, waarschijnlijk zelfs zonder het zelf in de gaten te hebben. Ze moest, ging zitten en weer verder waar ze mee bezig was.
Allemaal op zich dingen dat ik denk "leeftijd.. zal wel..." maar die ene keer overgeven op dinsdag dacht ik toch, min of meer gelijk met mijn man "zo, genoeg geweest, even DA maar".

Ze geeft op geen enkele manier pijn aan en behalve dinsdag (toen ze zich echt niet in orde voelde met haar overgeven) gaat het eigenlijk gewoon "goed". Ook tijdens het DA-onderzoek gaf ze geen pijn aan.

Let wel: al moet ik voortaan elke ochtend de hele vloer dweilen; DAT boeit me niet! Maar, als er wat aan schort moeten we er wat aan doen!

En dan hopen dat er idd wat aan te doen IS... dat we niet of te laat zijn of dat het te ernstig is..... Ik zal ook dan doen wat goed is, maar eh... DAT is niet wat ik in gedachten had toen ik naar de DA ging....

Wat ik zeg, wordt vervolgd.

Suzanne
#2261161
Zucht....
;-)

Je gaat naar een dure DA, op een uur autorijden, je wordt nerveus omdat er wellicht toch wat mis is en wat blijkt dan?
Nou?

NIX.

;-)

Nou ja, wel wat, maar niets wat direct en dringend aandacht behoeft.

Mijn man nam het gesprek aan; ik heb het dus uit de 2-e hand; ik vraag de precieze uitslagen nog op!

1 van de leverwaarden was iets verhoogd, zou "50" moeten zijn, blijkt "69"
Enkele antistoffen zijn wat hoger.

Nierwaarden tiptop.

Evt ondersteunen met dingen, maar ze moet het wel opnemen; dus liefst biologisch / natuurlijk.
Extra omgega 3 bijv. (krijgt ze in de vorm van Doils senior)
extra minerale sporen

Als jullie op basis hiervan tips hebben graag; wat ik zeg; ik vraag de precieze uitslagen op en overleg nog of Atjo suggesties heeft.

Fijn hoor meis, dat je in orde bent, maar moet dat zo duur zijn om daar achter te komen?? ;-)))))

FEESTJE!!

Er is dus niets gruwelijk mis, ondersteuning kan ze krijgen ;-)

Suggesties en tips, wat ik al zei welkom!

dank voor de duimen; ze hebben geholpen!!!

Suzanne
#2261184
Jammer van het geld en de moeite, maar Guinnie Is gezond!
:circle:
Blij om te horen dat het goed met haar gaat.

Ga het maar lekker vieren. Ik weet niet waar je woont, maar hier in het zuiden is het Carnaval. Er zijn dus meer dan genoeg mensen om het mee te vieren. :D
#2261189
;-)

Vandaar ook de grijns erbij; het kost wat, maar dan weet je ook wat.

Ik ben zondermeer blij dat ik het zo heb gedaan nu. Want als er WEL wat zou zijn had ik in kunnen grijpen en nu weet ik ook waar ik aan toe ben.

Carnaval..i know.. ik blijf er zover mogelijk bij vandaan  ;-)  ik woon er wel maar ben import dus het zegt me allemaal niet zoveel ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door