Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#225845
Onze Rapsody is al 2 dagen aan het overgeven. Heel vies donker braaksel komt er uit. Verder mankeert ze niet veel zo te zien. Ze is levendig, haar oogjes staan goed en ze heeft geen verhoging. Wel drinkt ze wat meer dan anders.

Wat zou ik haar nu het beste kunnen geven naast haar gewone eten? Haar eten gaat gewoon naar binnen dus buikpijn zal ze wel niet hebben. Ik denk zelf aan een virusje of iets dergelijks.
Door Timmy
#225848
Als het aanhoudt, zou ik er toch even naar laten kijken. Ik zou voor nu even 12-24 uur geen eten geven, wel wat laten drinken, eventueel electrolyten oplossing (of eventueel brinta met water, dat geeft hetzelfde effect).

Gr.
Linda
Door Erna
#225852
Timmy schreef: Als het aanhoudt, zou ik er toch even naar laten kijken. Ik zou voor nu even 12-24 uur geen eten geven, wel wat laten drinken, eventueel electrolyten oplossing (of eventueel brinta met water, dat geeft hetzelfde effect).

Gr.
Linda
Ik zal zo gelijk wat Brinta voor haar maken. Het stomme is dat ze niet de hele dag door overgeeft maar voornamelijk in de ochtend en nacht. Het is dan ook gelijk heel veel en ziet donker. Haar bench lag vanmorgen helemaal onder. Of het stinkt weten we niet omdat we allebei snipverkouden zijn en dus niets ruiken.

Als het aanhoudt gaan we idd even naar de Da.

ow, ja ze is al 11,5 dus we maken ons iets meer zorgen dan we bij een andere hond zouden doen.
Laatst gewijzigd door Erna op za 18 dec 2004, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#225855
Dat je je zorgen maakt, kan ik me indenken Erna. Gezien de leeftijd zou ik ook even naar de D.A. gaan als het zo blijft ;)
Sterkte en Beterschap voor Rapsody :-*
Door Ollie
#225864
:-\He gatsie, heel veel sterkte en beterschap met Rapsody! :-*
Door Erna
#225936
jeanne schreef: poept ze nog wel ????

Ja, dat is geen enkel probleem. In eerste instantie dachten we ook aan een verstopping maar dat is gelukkig niet zo.

Ze staat gewoon te springen in de kamer en gedraagt zich niet anders dan anders. Vreemde hond.
Door Erna
#226491
Vanochtend geen kots gevonden. Waarschijnlijk heeft de Brinta zijn werk gedaan.
Door Truus
#226519
Erna schreef: Vanochtend geen kots gevonden. Waarschijnlijk heeft de Brinta zijn werk gedaan.
Goed nieuws! En houden zo ;)
Door Lizzy
#226526
Erna schreef: Vanochtend geen kots gevonden. Waarschijnlijk heeft de Brinta zijn werk gedaan.
Oh gelukkig Erna!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door