Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door N.B.A.
#2258634
Hoi

zou graag de beoordeling willen voor dit menu:

ma:lotgering totaal 500gr + 100 gr tammenga geit  + 75 gr groente

di:lotgering500gr + 100 gr tammenga geit + 75 gr groente

woe:250 gr smuldier pens enkv + 375 zalmlijf

do:lotgering 500gr + 100 gr tammenga  geit + 75 gr groente

vrij:lotgering 500gr + 100 gr tammenga geit + 75 gr groente

za:250 gr smuldier pens enkv + 375 zalmlijf

zo:600 gr tamm geit + 75 groente mix


is voor een kennis die en hond heeft van 27 kg die nu op brok van vancranebrok staat hond ziet er echt niet goed uit
ze heeft het niet zo breed dus was ik opzoek naar een iets of wat toch compleet menu voor een aanvaardbare prijs
ikzelf zal de hond dagelijks voor haar voeren.
Door M@rina
#2258820
Ik kan op de webstie van Lotgering niet meer kijken wat er in zit, dus om te beoordelen of je genoeg diersoorten voert heb ik niet voldoende info.

Ik zie 5x per week tammenga geit op het menu staan. dat vind ik vrij vaak en zou het meer afwisselen. Tammenga heeft verschillende mixen die je prima kunt afwisselen. Of neem de complete vleesmix, daar zitten 5 diersoorten in.  1 x per weel een eitje, bakje yoghurt, maakt het  completer
Door Nantastic
#2260891
Welke diersoorten van Lotgering geef je?

In de totaal zit dacht ik sowieso rund, kip en lam..
Dan heb je sowieso al 3 diersoorten

Ik zou ook 1 keer in de week een visdag doen, je kunt dan die zalmlijven of koppen geven, maar ook een goede vismix etc kan natuurlijk goed op zo een dag... En dan zou ik 1 keer in de week een pensdag doen, je kunt dan bijvoorbeeld nog een kipnekje op zo een dag bijgeven.

Ik vind de geit teveel (persoonlijk)  ik zou deze zeker afwisselen met andere smaken, Tammenga heeft bijvoorbeeld ook Paard etc...

Groenten hoef je zeker niet dagelijks te geven...

Ik zou bijvoorbeeld 2 keer in de week een groentenmix bij geven, hier op Barfplaats staat een goed voorbeeld van groentenmix

Je kunt als bijvoeding ook 2 keer in de week een fruitmix geven bijvoorbeeld.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door