Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Livaka
#2251479
Hallo allemaal,

Maandag met mijn hond naar de dierenarts geweest, hij blijkt een prostaatvergroting te hebben.
Gezien zijn leeftijd (14 jaar en 5 maand) kan er niet meer worden gecastreerd. Daarom is hij nu chemisch gecastreerd en stelde de dierenarts voor om de werking hiervan 2 tot 3 weken af te wachten. Als het bloedden dan is gestopt, zou hij nog een Ypozane kuur van 7 dagen moeten ondergaan.

Door even op internet te neuzen, kwam ik erachter dat Ypozane zelfs epileptische aanvallen kan veroorzaken.
Daarom wil ik graag advies: Wie heeft goede of juist slechte ervaringen met dit middel en zijn er (behalve castreren / narcose) nog andere optie's ?
Behalve wat stijvere spieren, heeft hij geen gezondheidsklachten en dat wil ik heel graag zo lang mogelijk zo houden  :)
Door tt-tjes
#2251600
Daar zou ik niet aan beginnen, heb hier al diverse verhalen gelezen dat het heel vervelende bijwerkingen heeft. Ik geloof dat Ellen capsules zaagbladpalm geeft en nog een andere olie capsule en die helpen heel goed.
Kijk anders even met de zoekfunctie.
Door Robian
#2258104
Irish schreef: Hier hetzelfde voor mijn oude man Ivan, was in het begin wat ongeduldig maar de zaagbladpalm en pompoenpitolie werkt prima!
O, super...toen ik dit topic las moest ik nog even aan Ivan denken...

En hier ook super goede resultaten met pompoenpitolie en zaagbladpalm.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door