Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ashley
#2257094
Weet iemand het email adres van slagerij west? Ik heb laatst bij Sultan mee besteld waaronder 3 kilo long om op de snijmachine te snijden en dan te drogen.....Maar ja heb het net na ontdooien maar aan de kliko gedoneerd  :-X Het waren 3 bonken vet, geen stukje long om te drogen te bekennen. Nou is het niet duur dat is waar maar om dan alleen vet te leveren.....
Door robbiekomvoor
#2257525
ashley schreef: Weet iemand het email adres van slagerij west? Ik heb laatst bij Sultan mee besteld waaronder 3 kilo long om op de snijmachine te snijden en dan te drogen.....Maar ja heb het net na ontdooien maar aan de kliko gedoneerd  :-X Het waren 3 bonken vet, geen stukje long om te drogen te bekennen. Nou is het niet duur dat is waar maar om dan alleen vet te leveren.....

Ach,je bent niet de enige..... >:(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2257553
daarom vraag ik waar ik ook bestel, zo min mogelijk vet....
laatst bij het IC lamssnippers 3.50 de kg, had 3 kg kom thuis en het enige wat ik had was 3 kg van dat harde vet.....en dat voor 3.50
2x een mail gestuurd, niks meer van gehoord..
Door Barbaravh
#2257684
vanaalst schreef: daarom vraag ik waar ik ook bestel, zo min mogelijk vet....
laatst bij het IC lamssnippers 3.50 de kg, had 3 kg kom thuis en het enige wat ik had was 3 kg van dat harde vet.....en dat voor 3.50
2x een mail gestuurd, niks meer van gehoord..
Letten ze er dan beter op? In principe zou je het toch niet moeten vragen hé, als je lamsvlees besteld, wil je geen lamsvet hé.
Door ashley
#2257710
Bij sw had ik ook gevraagd zo min mogelijk vet.....het is alleen maar vet  :-\ Ik bestel er maar niet meer want het is niet de eerste keer dat ik alles zo weg kan kieperen. Dan betaal ik liever wat meer maar dat ik het dan ook kan gebruiken, weet ook nog niet of ik energie over heb vandaag om een mail te sturen.....
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2257745
dat heb ik bij het IC daar haal ik niks meer, ben vanmorgen naar SW geweest en net alles bekeken, ziet er goed uit...
weet je wanneer je het mooiste vlees heb?
als je via lijntjes besteld, bij jolanda nadia sietie ed...
Door ashley
#2257967
Ja dat weet ik maar dan zit ik weer gelijk met 10 kilo en ze eten bij mij 100 gram per hond dus daar doen ze maanden mee  :P Ik bestel daar wel mee hoor maar ja ik wil liever 2 of 3 kilo van dingen anders eten ze heel veel hetzelfde
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2257977
Het gaat per 5 kg nu.
Mijn katten gaan ook maar 100gr spier op een dag eten, maar ik heb wel bij Jolanda besteld. 3 soorten, 15kg. 
Ok, ik kan dan ook wel een half jaar voort met spier, maar ze hebben mooi vlees voor een mooie prijs, en dat is een afweging die je zelf moet maken natuurlijk...
Gebruikersavatar
Door RvB
#2258092
Ik kom regelmatig bij sw, en ik ben tot nu toe erg tevreden in tegenstelling tot het IC of kiezenbrink (waar een kilo vlees maar 900gram weegt.).
Als ik de berichten zo lees komen de klachten meer voor bij groepsbestellingen.
Door bea
#2258100
Dat is dan nog erger dan die longen die ik had, daar zat tussen het vet nog een stukje long aan.
3 mailtjes gestuurd, maar geen enkele reactie van SW dus daar bestel ik nooit meer wat!!!!!!
Door ashley
#2258153
pearlsofpassion schreef: Het gaat per 5 kg nu.
Mijn katten gaan ook maar 100gr spier op een dag eten, maar ik heb wel bij Jolanda besteld. 3 soorten, 15kg. 
Ok, ik kan dan ook wel een half jaar voort met spier, maar ze hebben mooi vlees voor een mooie prijs, en dat is een afweging die je zelf moet maken natuurlijk...
Ik krijg van Jolanda ook heus wel minder hoor als ik haar lief aan kijk  ;) Maar ik dacht eens een keer long te bestellen om te drogen ipv het paardenvlees van Sietie daarvoor te gebruiken, fout gedacht dus  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door