Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door madelief403
#2250962
Ik wil vandaag mijn honden Tinlo paard geven, maar kom tot de ontdekking dat het erg harig is. Maakt dat wat uit voor de vertering of raken ze er verstopt van? Er zit ook best veel bot in. Het zou natuurlijk alleen zo kunnen zijn dat alleen deze worst vol met haren en bot zit en de volgende wel redelijk goed verdeeld is. Ik heb een hele doos paard besteld bij welkoop, maar weet nu niet of ik deze wel moet gaan nemen Is het raadzaam om evt sperziebonen erbij te gaan geven voor de vezels? Graag jullie advies. Groetjes, Linda :)
Door ollybeausteffy
#2251346
Voor zover ik weet heb je dan de premium versie, door het haar zou de vertering geloof ik beter zijn.

ff knippen en plakken van de site van tinlo:
TinLo BARFmenu’s *Premium* worden gemaakt van uitsluitend vers rauw vlees, verse organen, verse vleesbotten en een verrijking van dierlijke vezels. Uit onderzoek is gebleken dat dierlijke vezels een positieve invloed hebben op het verteringsproces. Dit proces wordt vertraagd waardoor de hond minder snel honger heeft. Tevens reduceert het de ontlasting door optimale vertering.
Laatst gewijzigd door ollybeausteffy op wo 08 feb 2012, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door madelief403
#2251444
Heb inderdaad de premium-versie, maar er zat me toch iets te veel paard in, stukken vel met haar, grove stukken bot. Het zal voor de vertering best goed zijn, maar het gaat me toch iets te ver. heb het weggegooid, de doos heb ik afbesteld. Hou het voortaan bij Tinlo compleet.
Door ollybeausteffy
#2251503
Een beetje overdreven premium dus, heb het zelf nog nooit besteld maar heb er al meer negatieve verhalen over gehoord.
Denk dat ik het ook maar niet ga proberen...
Door Chiraka
#2257531
Ook ik heb geprobeerd de premium paard te voeren , maar mijn puli's moesten iedere keer opnieuw ervan braken. De gewone paard en lam versie van voorheen zonder "premium.... dierlijke vezels"werd wel goed verdragen. Pak ook de dozen kompleet, en vul de paard en lam aan met Haaksbarf!
Ook op andere fora zijn er veel klachten over de premiumversie van Tinlo. Vind het écht geen verbetering.
Door Nantastic
#2260896
De premium versie heb ik wel vaker slechte verhalen gehoord...
Zelf heb ik er geen ervaring mee...

Ze krijgen hier wel eens Tinlo maar dan vooral de hert en de natuur versie, daar ben ik trouwens wel heel tevreden over.

Mij zou het ook te ver gaan hoor, haren en stukken vel..
Nee dat zou ik zelf ook niet fijn vinden  :-\
Door Pedro98
#2261271
Haar is zo weg hoor, ze krijgen hier ook gedroogde paarde huid daar zit ook gewoon het haar nog op. Je vind er helemaal niks van terug en ze zijn er hier nog gek op ook nog. En als je een eendagskuiken geeft zit toch ook alles er nog op.
Laatst gewijzigd door Pedro98 op za 18 feb 2012, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door