Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#2255720
Dit is echt ongelofelijk...
Vannacht niet gespoten omdat hij wéér een hypo had. Vanmorgen had hij een 19.1, en puur op gevoel niks gespoten.
Hij heeft gegeten, en best veel, hij is heel wakker en alert, komt gelukkig over wat al meer is dan de afgelopen weken.
Ga ik hem net testen, 2 uur na het eten en hij is gewoon 3 punten gedaald, helemaal uit zichzelf!!

De da is overgens wel gebeld, die komt woensdag aan huis, hij moet sowieso getjekt worden na al die hypo's en verder zullen we wel zien, maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat hij met Honeymoon is (=een periode dat ze geen insuline nodig hebben).
*duimt*
Door Martine-Tom
#2257150
De opleving was van korte duur.
De knoop is door, morgen om 17 uur gaat mijn pluizenbal aan zijn laatste reis beginnen.
Hij mag gaan spelen met Joris, mijn andere kattenkind wat ik net een half jaar geleden weg moest brengen.

Morgen zal ik voor het eerst in 13 jaar geen katten"moeder" meer zijn...

Mijn hart bloed, ik mis hem nu al  :'( :'(
Door Martine-Tom
#2257260
Hij geniet er in elk geval nog van.

Ik had het besluit genomen en ineens kwam hij naar beneden en op schoot liggen snorren, na een kwartier ofzo ging hij naar buiten en bij thuiskomst heeft hij zijn blikje tonijn gegeten.
Nog even naar buiten en nu ligt hij naast het kattenluik te wassen.

Zonder insuline voelt hij zich wel beter...het zal alleen niet van lange duur zijn.
Een diabeet zonder insuline gaat er hoe dan ook aan onderdoor en dat wil ik hem besparen, we hebben alles geprobeerd wat ik katwaardig acht.
Het is kl*** maar het is niet anders...
Door Martine-Tom
#2257441
Ik vind het echt verschrikkelijk.
Het beste is definitief niet het leukste.

Ik had geen idee dat ik zoveel tranen bezat...en zo te voelen zitten er nog veel meer.

Bah.
Door Limpy
#2257450
Ach meis, die tranenvoorraad is helaas altijd te groot, heb ik helaas ook al met meerdere keren mogen ervaren bij afscheid van geliefde katten vriendjes en vriendinnetjes....  :'(
Door Mixxy
#2257452
Ja, die tranen zijn nog lang niet op. Geeft niets. Laat ze maar komen.
Heel veel sterkte morgen.  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door