Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2254887
Ik heb alleen schoon gemaakte kippen,en ze krijgen hier nooit meer dan 'n halve kip,
maar ik snijd de borst filet er altijd af, en gebruikt dat voor ons zelf of om te drogen
er is dan genoeg vlees op de dij en poten en de rest van de kip, om 'n goede verhouding bot/vlees te hebben.
Met het borst vlees er ook nog bij vind ik 't eigenlijk te veel vlees worden.
#2256835
Monoxxide schreef: Hier toevallig ook de laatste 3 dagen volledige kip gegeven (zonder organen). Zit zonder vlees, ben aan het wachten op levering van lupa. 3 kippen gehaald bij de kip aan het spit boer op kerkplein  ;D.
Kip eten ze hier eigenlijk niet zoveel dus zal wel geen kwaad kunnen voor een keer.
Ik had ze hier liggen omdat familie hun kippenfamilie wat ging uitdunnen. Er zat te weinig vlees op om als soepkip te dienen en weggooien vonden ze ook zonde. Dus dan belanden er ineens 9 kippen in mijn vriezer die schoongemaakt zijn zoals ik het wens  :biggrin2: ze vonden het wel raar dat er niet meer moest gebeuren dan kop en pluimen eraf...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door