Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
#2254908
Nou heeft mijn kat voor de 2e keer in 1 week hypo-waardes. Dinsdag had hij milde hypo verschijnselen, nog wel alert maar aggressief en hallucinaties (viel de hond en mij aan, onbereikbaar voor correcties).
De dagen erna diarree, misselijk, en een pus-oogje, het kost hem heel veel energie om boven een hypo uit te komen.
Gister dacht ik net dat het de goede kant op ging...heeft ie er vandaag weer 1.
Wederom wel allert maar weer aggressief...

Ik weet het niet meer hoor, nu zal hij wel weer aan de dunne gaan (heel fijn bij een pers...not!) en een paar dagen nodig hebben om te herstellen, en dan? Weer een hypo zodat hij weer een paar dagen ziek kan zijn?

Ik heb hem eerst op Caninsulin gehad, dat ging niet goed, over op Lantus maar als ik me dan aan het protocol van Lantus houd gebeurd iedere keer dit...

Hoe lang moet je doorgaan, hoever moet je gaan...hoe lang is iets nog dierwaardig??  :'(

Dit was hem gister:
Afbeelding

Dit is dezelfde kat, 3 weken eerder:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op do 16 feb 2012, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2254919
Ik hoop voor je dat je dat ook nooit hoeft te weten!
Ik weet er meer van dan mij lief is inmiddels  :-\
Door Martine-Tom
#2254967
Besluit is genomen, zijn strijd is gestreden, hij mag rusten... :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#2254969
Hoe oud is hij? Ik ben al verschillende keren bij dr. Antonie van den Bos uit Zeist geweest.
Heb daar goede ervaring mee. Zijn behandelmethode noemt hij 'Aycronto'.
Het is een holistische arts.
Beterschap!

oh, zag net dat je al een besluit genomen had...... Sterkte!!
Door Martine-Tom
#2254971
Hij is 12,5 jaar oud.

Zeist is zo'n beetje het andere eind van de wereld, ik woon in Zeeland.
Naast diabetes speelt er nog zoveel wat alles zo ontzettend complex maakt...
Door Too
#2254975
Och meis.......
Moeilijk, dapper en waarschijnlijk het liefste dat je voor m kunt doen
Jullie hebben samen zo gestreden...   

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door doranto
#2254979
martine-tom schreef: Hij is 12,5 jaar oud.

Zeist is zo'n beetje het andere eind van de wereld, ik woon in Zeeland.
Naast diabetes speelt er nog zoveel wat alles zo ontzettend complex maakt...
Ik vind dat het bij de goede zorgen voor een huisdier hoort, dat je als het nodig is, hem kunt laten gaan!
Nogmaals heel veel sterkte gewenst!
Door Martine-Tom
#2254984
Dat weet ik niet, ligt eraan hoe hij nu weer uit deze hypo komt, vorige keer wat hij er zo ziek van...
Weet ook niet voor wie ik het doe dan, voor hem? Voor mij?

Goffer wat is dit toch moeilijk...

Ik heb vorige week nog gebeld met een dokter van de universiteit van Utrecht, die kon er ook niks zinnigs op zeggen, verwees me door naar de internist/endicrinoloog, die had ook geen idee, mijn eigen da wil nog eens contac met ze opnemen omdat ze eigenlijk ook niet weet hoe en wat.

Ik ben al sinds mei vorig jaar bezig. Hij was net weer een kilo aan gekomen en in de laatste maand weer 2 ons afgevallen...
Alles wijst er gewoon naar dat hij niet meer kan...
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#2255041
Dit is ook zo moeilijk... in laten slapen is zo definitief en je wilt eerst zeker weten dat je niets meer kunt doen....

Ik heb mijn Pebbles ook in laten slapen omdat ze suikerziekte kreeg en ik kreeg dat niet genoeg onder controle dus ik trof haar vaak aan op mijn bed terwijl zo 'ver van de wereld was.....' het spuiten vond ze ook verre van leuk dus ook bij haar gezegd.. dit is geen leven.

Je krijgt 'vanzelf' een antwoord... maar tot die tijd is het gewoon verdomd moeilijk.
Door Mevroi Kruim
#2255086
Wat je ook besluit, het is en blijft hartstikke moeilijk. En er komt gewoon een moment dat het echt genoeg is.
Heel veel sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door