Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2251395
maak me zo zorgen ze is lusteloos, wil niet eten, houd niets binnen, blijft aan diaree

ik ga hier kapot, vorige week en 1,5 week ervoor ben ik namelijk 6 puppen verloren aan zelfde soort dingen...
zo begon t en binnen dag dood of sommige 2 dagen...ondanks vocht, ab, infuus, antibraak en alles wat je je maar kan bedenken.

ik geef nu antibraak middel en ab,ik spuit ook vocht, ik durf geen risico te nemen... :'( :'( :'( :'(
iemand nog ideeen, ze houd de ab en de okugust gewoon niet binnen, water ook niet :-X

hondenziekte is een optie, nu is minx niet geent sinds ong 1 a 2 jaar oud en is ze nu 9, dus ben niet blij. :'(

of zal gewoon toch virus zijn, maar ze is zo slecht en koud :'( en blijft maar spugen, golven slijm...
normaal zou ik niet zo gestrest zijn, maar nu, omg ik vergeef t mezelf nooit :-X

ow natuurlijk is er overleg met da geweest maar die heeft geen verdere suggesties, zal ik toch nog anti diarree spullen halen :'(
en wat zou ze nu toch binnen kunnen houden
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 10 feb 2012, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#2251405
En je weet zker dat er niks in  de buik zit  wat een afsluiting veroorzaakt?
Dat heeft Bindi een paar maal gehad,  dan zijn ze ook zo ziek met grote golven braken en  lusteloos .
Anderzijds, zolang ze poepen  is er darmpassage, tenzij je spreekt over overloop diarree.
Maar dan gaat  het maar om kleinere hoeveelheden ontlasting.  :-\

Sterkte met de situatie, puppen verliezen is erg.
waren het puppen van een opvanghond?
#2251477
nova schreef: En je weet zker dat er niks in  de buik zit  wat een afsluiting veroorzaakt?
Dat heeft Bindi een paar maal gehad,  dan zijn ze ook zo ziek met grote golven braken en  lusteloos .
Anderzijds, zolang ze poepen  is er darmpassage, tenzij je spreekt over overloop diarree.
Maar dan gaat  het maar om kleinere hoeveelheden ontlasting.  :-\

Sterkte met de situatie, puppen verliezen is erg.
waren het puppen van een opvanghond?
Ze heeft echt gewoon bergen diarree telkens en schuim braken
Ik weet niet, verstopt lijkt zo goed als onmogelijk ze eet kvv en nooit wat anders
#2251547
Waren dat je eigen puppen? Of opvangpuppen? En is daar autopsie op gedaan om te zien wat het was?

Denk nu spontaan aan diarree laten onderzoeken om te zien wat erin zit? Bloedonderzoek? Maar goed, jou kennende heb je dit allemaal al met de dierenarts besproken.

Ik duim voor Minx.
#2251572
Och, wat een ellende! Arm beest.  :'(
Volgens mij doe je al zo'n beetje alles wat maar kan. Misschien iets van klei naar binnen zien te krijgen, maar als de okugest er ook al meteen uitkomt  :-\
Sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt!!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#2251722
nope geen parvo, zoals ik al zei hondenziekte, heb ik in me verhaal vermeld.
dat waren opvanghondjes... :(

het zou idd kunnen misschien, bo is ook continu spugen maar eet wel en die doet gewoon normaal :-\

ik heb net de ab en okugust kapot geplat en zit er nog in, maar zodra ze water drinkt gaat ze weer spugen, nog de da gebeld om te komen maar ik moest hogere dosering spuiten zei die en 1 of ander drankje tegen diarree geven dat ik in huis had. :-\
die er gelijk weer uit kwam ::)
#2251836
danielle1980 schreef: Ze heeft echt gewoon bergen diarree telkens en schuim braken
Ik weet niet, verstopt lijkt zo goed als onmogelijk ze eet kvv en nooit wat anders
een verstopping hoeft niet van eten te komen, Bindi heeft  half januari nog een verstopping gehad van een kerstversiering die ze had opgevreten,  en 2 jaar geleden zelfde verhaal  een maiskolf.
Ik bedoel maar....
#2251842
nova schreef: een verstopping hoeft niet van eten te komen, Bindi heeft  half januari nog een verstopping gehad van een kerstversiering die ze had opgevreten,  en 2 jaar geleden zelfde verhaal  een maiskolf.
Ik bedoel maar....
ja maar minx eet niets anders ;D ten eerste heeft ze zo goed als helemaal geen tanden meer en ten 2de is ze super braaf in dat soort dingen.
enige wat ze opeet zijn honden, katten en soms jayden ::) :-X

maar ik heb nog laat de da gebeld natuurlijk en sta vanmiddag gewoon op de stoep :P
#2251844
Ik zou dit met homeopathische middelen aanpakken. Naast de reguliere therapie. Maar dan moet je snel kunnen wisselen.
En laat wel onderzoeken wat het is! Hondenziekte kun je in het bloed of de ontlasting aantonen. Dat is heel belangrijk voor de andere honden!
En pas op dat ze niet uitdroogt. Misschien moet ze wel aan een infuus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door