Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2244914
Ik heb vanmiddag 2 zalmkoppen gekregen ongeveer 750 gram per stuk.
Geprobeerd om ze in 2e te krijgen.......vruchteloze poging :P

Nu is mijn vraag, kan ik die ook in enen geven?
Door ChantalKrijn
#2244968
Ik zet hem zeg maar met de ruggegraat naar beneden neer( zodat z'n bek omhoog staat), dan zet ik mijn mes haaks op zijn mond. Je moet wel even doorduwen, en dan doe ik hetzelfde als ik hem nog een keer wil delen, maar dan zet ik het mes in zijn mondhoek.

Misschien heb je hier wat aan?
Door Minhie
#2244993
Of gewoon een zaag. Zo doen wij dat, als hier iets in 2en moet.
Maar Kaiyou eet gewoon een hele.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2245848
Hij eet nu 1 kilo per dag, dus mmet nog 250 gr spiervlees erbij zit hij wel op een hele maaltijd.
Gebruikersavatar
Door nova
#2245891
Gonnie schreef: Hij eet nu 1 kilo per dag, dus mmet nog 250 gr spiervlees erbij zit hij wel op een hele maaltijd.
dan is het prima toch?

Misschien nog wat extra  spiervlees , wat je bij een andere dag weer wegschraapt
Gebruikersavatar
Door pike
#2247557
Normaal gesproken knip ik ze in tweeën. Met deels snoeischaar en deels mes gaat dat toch vrij eenvoudig. Nu het zo koud is en ze extra trek hebben als ze thuiskomen krijgen ze hem in zijn geheel.
Door TMG1961
#2248534
Ik geef op de maandag zalmkop. Pixie krijgt dan 's ochtends 1 hele zalmkop en 's avonds krijgt ze haar dagelijkse portie spiervlees met groentenmix.
Door bordie
#2251711
oehh daar doet Bumper een moord voor...
ik zie zalmkop als bot dus daar krijgt ie spier en orgaan bij in de avond.
ik geef ook een hele , is ie lekker ff bezig.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2252187
Wij geven zalmkoppen met lijf als een maaltijd, ook als enige maaltijd op een dag. Dat gaat prima.
Door Limbabnees
#2252211
Ik geef koppen geheel, maar "knip" wel wat stukken eraf voor de pups.
Ik heb een grove keuken schaar.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2252417
Ik geef ze ook in zijn geheel, met als aanvulling wat orgaan of spiervlees om aan te vullen tot ze aan het dagelijkse portie komen. Ik hou wel rekening met de hoeveelheid vleesbot die ik de volgende dagen voer, minder dus.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door