Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2244538
Je kunt altijd even kijken op vergelijkingssites, kieskeurig.nl, vergelijk,nl, prijsvergelijk.nl, beslist.nl.
Het kan soms onderling ook nog wat schelen, want ze hebben nieet allemaal dezelfde sites in hun bestanden staan.
Door Linsey
#2245563
madeleine schreef: Bij Barrato heb ik de mijne ook gekocht. Toen (schat 2 maand geleden) kon ik die nog nergens goedkoper vinden en ik heb heel wat afgezocht.
Is de service daar goed?

Ik ben aan het twijfelen of ik hem voor 50 euro goedkoper ga bestellen via internet of aan 250 euro hier in een plaatselijke winkel (ik kan hem dan zelf gaan halen en moest er iets mee zijn kan ik gewoon terug gaan, al valt bot malen niet onder de garantie).
Door madeleine
#2245741
Ik heb het daar besteld en zelf opgegaald (ik kwam er toch langs). Ik heb nog even met de man staan praten en hij oogt me wel okee. Verder heb ik het apparaat nog niet gebruikt, dat komt hopelijk binnekort! Dus geen service verder nodig gehad...
Door Parelridder
#2245917
Linsey schreef: Is de service daar goed?

Ik ben aan het twijfelen of ik hem voor 50 euro goedkoper ga bestellen via internet of aan 250 euro hier in een plaatselijke winkel (ik kan hem dan zelf gaan halen en moest er iets mee zijn kan ik gewoon terug gaan, al valt bot malen niet onder de garantie).
Maar hij is nu - vergeleken met andere internetshops - toch goedkoper bij Beste Keus?? Volgens vergelijkingssites is die winkel oké..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door