Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door co
#2244638
ik heb een vraagje ,kan je puurspondy samen met novacam geven aan je hond .
spike heeft spondylose en ik geef hem ook van groene os spiersupport met glucasemine.
met de novacam merk ik dat hij toch actiever is en weer gaat rennen en hij komt z'n mand meer uit maar omdat ik de novacam naar een onderhoudskuur wil laten zakken en zo nodig wat meer kan geven indien nodig dacht ik het te combineren met puur spony.
voordat ik hier wat zit te vergiftige voor de novacam gebruikte ik puurspondy.
groetjes co
Gebruikersavatar
Door choopy
#2244945
Je kunt ze op zich wel beiden gebruiken.
Djilly staat hier op Puur Natuur Gluco en Spiersupport. Zij krijgt er geen Puur Spondy bij.
In het begin heeft zij ook op rymadil gestaan, maar dat hebben we door de supplementen weer kunnen afbouwen.
Nu een goede 3 jaar verder krijgt ze zelden pijnstillers erbij. Als ze weer wat slechter gaat poepen dan weet ik dat de spondy weer opspeelt en krijgt ze weer een paar dagen rymadil om dat vervolgens weer af te bouwen. En heel soms als ik weet dat we echt lang gaan wandelen, dan krijgt ze op voorhand al 1 tablet, maar dat is eigenlijk alleen voor mijn eigen gemoedsrust.

Als jouw hond het er beter op doet om er toch iets van pijnstilling bij te hebben, dan zou ik dat zeker geven en inderdaad op onderhoudsdosering.
Door Lizzy
#2246782
co schreef: ik heb een vraagje ,kan je puurspondy samen met novacam geven aan je hond .
spike heeft spondylose en ik geef hem ook van groene os spiersupport met glucasemine.
met de novacam merk ik dat hij toch actiever is en weer gaat rennen en hij komt z'n mand meer uit maar omdat ik de novacam naar een onderhoudskuur wil laten zakken en zo nodig wat meer kan geven indien nodig dacht ik het te combineren met puur spony.
voordat ik hier wat zit te vergiftige voor de novacam gebruikte ik puurspondy.
groetjes co
Ja hoor, dat gaat prima samen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door