Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2241264
Ik dacht dat hij het deed vanwege wat moeilijkere botten, maar gisteren had hij kipfilet en dat kwam er ook uit, met de nodige gal erbij. Moet ik hem nu op kvv gaan zetten ofzo? Hij gedraagd zich verder gewoon normaal.
Door *Flip*
#2241279
hannabelgje schreef: Ik dacht dat hij het deed vanwege wat moeilijkere botten, maar gisteren had hij kipfilet en dat kwam er ook uit, met de nodige gal erbij. Moet ik hem nu op kvv gaan zetten ofzo? Hij gedraagd zich verder gewoon normaal.
Hoevaak heeft hij al overgegeven? Hoe lang na de maaltijd? Poept hij nog wel? Wat waren de moeilijkere botten?
Ik zou even spiervlees geven tot het over is. Mocht hij zich terug gaan trekken of chaggie worden tegen andere dieren/tegen jou, dan zal ik wel ff langs de DA gaan.
Door hannabelgje
#2241363
Hij is gewoon actief en probeert ook aan alle kanten nog steeds eten te jatten. De moeilijker botten waren eendenvleugeltjes. Ik ga ervanuit dat hij nog poept, maar er wonen er hier drie katten dus das moeilijk te controleren. Ik ga hem zometeen maar even wat geitenmelk geven, misschien helpt dat iets om zijn maag te kalmeren.
Door *Flip*
#2241437
als hij zijn kost niet meer opgegeten heeft :P, dan zal hij ook wel honger hebben. Goed teken dat hij wilt eten, misschien vielen de eendenvleugels niet zo goed. heb eerder gehoord van een kat die moest spugen van eendenhuid, spiervlees zonder huid was geen probleem.
Door hannabelgje
#2245477
Sinds afgelopen maandag staat meneertje op kvv, hij heeft tinlo, bibi en darf gehad en heeft niet meer over gegeven. Ik denk dat ik dat nog maar even vol blijf houden en dan langzaam weer terug op barf ga.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door