Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2237269
Hallo allemaal, Tannetje komt op zaterdag 2 juni titeren in Rotterdam-IJsselmonde :) :) We beginnen om 10.00 uur.

De locatie is dezelfde als de vorig 2 jaren : Bluessocieteit L'Esprit aan de Wendeldijk 25, 3079XG te Rotterdam IJsselmonde. De Wendeldijk als straatnaam bestaat niet meer op Google maps, het is nu de Rijpweteringdijk of Tintedijk geworden. Bij het inzoomen kun je de bluessocieteit daar vinden.
Neem je entingsboekjes wel mee !!!! Er wordt 5 tot 10 minuten per hond gerekend.
HET KAN NATUURLIJK SNELLER GAAN OF UITLOPEN, DUS ZORG DAT JE OP TIJD BENT !! ............

Dit zijn de prijzen per dier: Titeren is 35 euro, lepto bij titeren 12 euro, cocktail (incl lepto) bij titeren 17 euro, rabiës bij titeren 23 euro (liever niet met lepto samen), parvo bij titeren 17 euro. Het kan zijn dat er prijswijzigingen zijn, dat zal Tannetje dan wel melden denk ik.
Neem contant, liefst gepast, geld mee :) :)

Geef alsjeblieft even aan of je ook Weill wilt, dan zorgt Tannetje dat ze genoeg bij zich heeft :) :)

*** Let er alsjeblieft op dat de tijd dat je aan de beurt bent nog gewijzigd kan worden door afzeggingen o.i.d. Dus kijk alsjeblieft de dag van te voren nog even hoe laat je gepland staat en zorg er alsjeblieft voor dat je op tijd bent !

Wie komt en zo ja, met hoeveel honden?

Natascha, 3 honden, 10.00 uur
Connie, 2 honden, 1 kat 10.15 uur
Daisy, 1 hond 10.25 uur
Nynke, 2 honden 10.30 uur
Jantina, 1 hond 10.40 uur + Weill 1x verplaatst naar later ( >:( ;))
Monique, 2 honden 10.40 uur +2* Weill
Willy, 1 hond 10.50 uur
Martine, 1 hond 11.00 uur
Star, 3 honden 11.00 uur verplaatst naar later tijdstip i.v.m. training
Pammetje, 1 hond 10.55 uur
Anja, 1 hond 11.00 uur
Margreet, 2 honden 11.05 uur + Weill
Nicolette, 1 hond 11.15 uur
Eelke, 2 honden 11.20 uur + Weill
Chantal, 1 hond 11.30 uur
Mo61, 4 honden 12.00 uur
Yvonne v. B., 2 honden 11.35 uur + Weill
Karin M, 1 hond 11.45 uur + Weill
Cocheta, 1 hond 11.50 uur
Star, 5 honden 12.00 uur, 2*titeren, 3*rabiës helaas afgezegd
Maxine, 2 honden 11.55 uur, 1 Weill
AZ2, 2 honden 12.05 +2*Weill
Jantina, 1 hond 12.15 + Weill
Aquillo, 2 honden 12.20 uur
Miik, 3 honden 12.25 uur of later, wil graag als laatste.
Laatst gewijzigd door Nynke op di 05 jun 2012, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#2237270
Oh, ik denk dat ik ook wel wil, zeker voor Joep!

En voor Gijs? Die heeft op 12 weken een cocktail gehad, en nu niks meer. Kwil hem over een maand of 2 weer een cocktail geven, een jaar na zijn 12 weken enting (is hier bij de da standaard rond de geboortedag)
Door Nynke
#2237479
Van mij mag je alles vragen Daisy  :) :)  maar ik zou even een peebeetje aan Tannetje sturen, ik weet niet of en zoja, wanneer ze dit topic leest  ;)
Door De Geijsjes
#2237497
Nynke schreef: Van mij mag je alles vragen Daisy :) :) maar ik zou even een peebeetje aan Tannetje sturen, ik weet niet of en zoja, wanneer ze dit topic leest ;)
Ok :) ik zal je topic niet verder vervuilen ;) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2240350
:wall: dat is balen ! Mijn honden moeten in februari hun enting hebben dus laat ik ze in februari titeren.... Juni is dan te laat helaas
Echt balen, want rij liever even naar Rotterdam dan helemaa naar Zeist  :(
Door eelke
#2240353
Ik wil ook graag mee doen :)

2 honden van Eelke dus.
Is er een max aan honden die mee kunnen doen? Want ik ben mijn moeder nog aan het overtuigen  ;)
Door Nynke
#2240395
eelke schreef: Ik wil ook graag mee doen :)

2 honden van Eelke dus.
Is er een max aan honden die mee kunnen doen? Want ik ben mijn moeder nog aan het overtuigen ;)
Neuh, niet echt een maximum, vorig jaar waren er ongeveer 20 dacht ik ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2240694
Monique77 schreef: :wall: dat is balen ! Mijn honden moeten in februari hun enting hebben dus laat ik ze in februari titeren.... Juni is dan te laat helaas
Echt balen, want rij liever even naar Rotterdam dan helemaa naar Zeist :(
waarom? die paar maanden maken niks uit..
Door flodder en dwarrel
#2240752
Monique77 schreef: :wall: dat is balen ! Mijn honden moeten in februari hun enting hebben dus laat ik ze in februari titeren.... Juni is dan te laat helaas
Echt balen, want rij liever even naar Rotterdam dan helemaa naar Zeist :(
die paar maanden maken echt niets uit zoals Ellen al reageerde
als de titer goed is hoef je niet te enten en zitten ze laag dan kan Tannetje als nog enten als je dat zou willen

mijn honden moesten in 2009 enten; ik heb toen gewacht tot ik bij Tannetje kon titeren en sindsdien zijn ze nog steeds niet geent want de titer was nog goed ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door