Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door andmar
#2240416
Goedenmiddag,

Ook ik ben nieuw hier, alhoewel ik hier vroeger eerder geweest ben, dus eigenlijk een hernieuwde kennismaking;
Ik ben andmar ( marjorie) en trotse huisgenoot van Enjoy ( roepnaam Joy) en Deejay ; twee engese cockerspaniels.
Joy is 6 jaar oud en Deejay is een puber van nu 10 maanden jong.
Beide honden staan op kvv voer ( BiBi ; Shaweka ; Haakse Barf; )
Vorige week een aantal test kilo`s Tamminga vlees gehaald en ook daar zijn ze dol op, heb de gemengde vleessoorten genomen.
Ik probeer zo veel mogelijk af te wisselen qua soorten vlees en natuurlijk krijgen ze ook de nodige lekkernijen...;-)
Zaterdagavond`s  krijgen ze beiden een oortje om op te knagen, verder geef ik ze iedere zondag een eitje, zijn ze ook gek op ;-), gaan de keuken niet meer uit terwijl onze eitjes koken. Verder geef ik ze zo nu en dan wat extra groentes, dezelfde die wij dan ook eten.
Het zijn echt twee grage eters.
Vind het leuk om de verhalen van andere mensen te lezen en hoop hier het nodige op te steken.

andmar ( marjorie)
Door M@rina
#2240609
Welkom met je cockerdames, ik heb er ook twee een reu en een teefje. Hier krijgen ze ook verschillende merken kvv.

Waar komen je meiden vandaan?
Ow ja, dat eitje mag je ook rauw geven hoor, moet je ze dan eens zien smullen  ;)
Door andmar
#2269886
@ marina

Dacht dat ik het vermeld had, maar we hebben dus ook een teefje en een reu.
Joy (teefje) is indertijd via het internet ( Marktplaats , helemaal fout natuurlijk)  aangeschaft na het overlijden van mijn 2e Bouvier binnen een jaar.....kreeg haar van mijn man, hij kwam er mee thuis na zijn werk. Gelukkig is ze kerngezond,een schatje  maar ook wel een erg nerveuze hond, we twijfelen zelfs of ze wel raszuiver is  :-\
Deejay ( de reu) komt van de Csipirkei kennel ( een hongaartje dus) en werkelijk een schat van een hond, heel open, sociaal en een echte allemansvriend.
Ze krijgen ook wel rauwe eieren hoor, maar een gekookt zacht eitje op zondag slaan ze niet af  :biggrin2:
Door M@rina
#2270291
Oeps sorry, ging ervanuit dat je twee dames had  :-[

Ik ken heel wat cockertjes van csipirkei, allemaal lieverds.
Mijn cockers komen uit Duitsland.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door