Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Thea
#2239911
Ik heb vandaag wat BARF produkten van Tammenga binnengekregen.
Ik ben wel tevreden over hun kwaliteit en prijs.
Volgens mij waren dit rundersnippers ik had ook paard besteld maar 1 van de 2 hadden ze niet meer :-\
Afbeelding

En dit zijn de strotten.
Afbeelding

En de kalfribben 2,75 per kilo
Afbeelding

Ik had ook runderpens besteld die hadden ze niet maar kreeg ik een verse kalfspens van 4,5 kilo
Nou dat luste zelfs Boy. ;)

Nu kon ik weer wel de foto's erbij plaatsen :D
Laatst gewijzigd door Thea op zo 29 jan 2012, 08:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2239919
Zie dat een gedeelte niet is geplaatst

Zo raar soms kan ik foto's of smileys plaatsen en soms niet.
Want had ook een foto van paardevlees en runderstrot maar dat kan ik nu weer niet plaatsen
Gebruikersavatar
Door Thea
#2240107
Nou het enige waarom kan ik nu geen foto's meer plaatsen.
In het bericht kwamen ook niet alle foto's erin en toen ik wou wijzigen kon ik geen foto's meer plaatsen.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2240196
Bernie schreef: sorrysorry, ik heb in een overijverige bui dit topic vanuit de bar naar hier verhuisd. :-[
Ik snapte er al niets van ik had het in discussie gezet>
Toen stond het ineens in Bar en ff later stond het weer hier.
Door Lizzy
#2240224
Ja, aangezien je geen discussie aanzwengelt, hoort het niet echt in de discussie categorie thuis. Maar omdat er ook geen vraag werd gesteld, dacht ik "past ook niet zo lekker in vragen en problemen". Vandaar naar de BAR. Maar daar vond Bernie 'm ook niet thuis horen, dus zij dacht "dan maar naar de barf categorie". Kortom, wat moeten we nou toch met jouw Tammenga topic? We laten 'm hier maar staan.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2240640
Ik had vandaag een stuk waar de ribben makkelijk geknipt werden door de keukenschaar :D En heel veel vlees.
Heb zelfs een stuk appart gelegd voor morgen als spiervlees.
Bevat mss niet zoveel voedingswaarde n(omdat het heel jong vlees is), maar dat is voor een enkele dag niet zo erg denk ik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door