Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2236864
Makkie!!!

Ik heb er één van 204 liter en daar lag in: 30 kilo tinlo, 15 kilo darf eco, 8 kilo vers voer, 4 kilo kippennekken, 4 kilo eendennekken, wat carnivoer, wat all animal , een dikke 60 kilo en nog meer dan genoeg ruimte over.
#2244303
[quote="choopy"]
Hier een vriezer van iets meer dan 200 liter en daar gaat met gemak 120 kg aan rollen in.
Wel uit de dozen, maar past zekers.

Maar let op!!! Het blijft verslavend, voor je het weet is je vriezer toch weer te klein.
[/quote]

ha hier bestel ik ook steeds 120 kg carnibest voor een 200 liter vriezer. vanaf 100 kg kost het 2,85 ipv 3,50 per rol.  voer 2,5 kg per dag dus reken maar uit !!  :D
#2244437
Nee, ik heb carnibest gemaild voor een distributeur in mijn buurt die de grootverbruik prijzen hanteert. Toevallig zat http://www.specialcats.nl bij mij om de hoek, maar volgens mij bezorgen ze gratis door het hele land. Anders even verder koekeloeren of carnibest mailen.

Helemaal onderaan deze pagina zie je de prijzen:
http://www.via-natura.nl/Carnibest.htm

70 kilo kan je sowieso kwijt, en het gaat sowieso een jaar mee  ;)
Laatst gewijzigd door Yada op do 02 feb 2012, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#2314934
Wij zijn beginnend carnibest gebruikers en ik lees hier allemaal grote hoeveelheden worsten die opgeslagen worden, dat zouden wij ook graag doen, kopen jullie via de groothandel en welke dan? Wij wonen zelf in noord holland in de nabijheid van alkmaar...
Alvast bedankt voor jullie tips!!!
#2315086
[quote="sammiejammie"]
Wij zijn beginnend carnibest gebruikers en ik lees hier allemaal grote hoeveelheden worsten die opgeslagen worden, dat zouden wij ook graag doen, kopen jullie via de groothandel en welke dan? Wij wonen zelf in noord holland in de nabijheid van alkmaar...
Alvast bedankt voor jullie tips!!!
[/quote]

Verkooppunten bij jou in de buurt staan vermeld op de site van Carnibest. Bij hun kun je dan informeren of ze jou de cb met korting kunnen leveren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door