Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2234054
Pfff Cj heeft al een hoop klachten maar weer iets erbij. Iedere ochtend loop ik een uur met de woeffies. de honden lopen gewoon los. op een gegeven ogenblik kijk ik naar cj (die loopt voor me een meter 3 bij mij vandaan) en houd haar kop naar link schuin/scheef en haar lichaam deed mee. ze bleef wel rechtdoor lopen. ik zou denk dan loop je rondjes. ik haar bij me roepen en gekeken en haar weer vrij gelaten. deed ze het nog steeds. ik weer geroepen maar wist nu niet wat ik moest doen. maar een beetje gewreven aan de andere kant van haar lichaam rechts gewreven en geaait. weet ik veel wist het anders ook niet. daarna liep ze weer " normaal". heb het 1 keer eerder gezien van haar maar dacht dat ik spoken zag en niet op gereageert. is ook niet hele wandeling toen geweest en was maar even. Ze keek echt niet naar links want dan zou haar lichaam niet zo mee hellen. hoop niet dat ik het vaker nu ga zien. De rest van de wandeling ging gewoon goed. apparte dingen toch weer. neurologisch?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door