Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door joep en bo
#2235861
zoals ik al schreef  zat onze herplaatser op vers

doordat we niet wisten  begon hij slecht te eten want
van ons kreeg hij brok

tot we er via via achterkwamen dat hij op vers had gezeten

we zijn onbekend met dit alles  hebben ons laten adviseren via hier en zijn  we langzaam gaan mengen brok met KVV
nu krijgt hij ook vuile pens en begint hij lanzaam weer beter te eten

toch is dit lastig met motiveren maar we blijven goed voeren en opletten dat hij eet
goed we zijn nog opzoek naar andere opties en antwoorden
waar kan ik vers kopen in de buurt van borger
hoe bereid ik vers

en wat kan hij nog meer krijgen

we zijn komplete leken
daarbij is onze andre hond gewend aan de brok en hij heeft een overbeet en kan met vers niet zo goed uit de voeten

dus nogmaals is elk advies welkom
Door yuri
#2236012
Hallo :)

fijn dat je je hond toch vers wilt verder geven!

Mocht je dit nog niet gedaan hebben dan zou ik de volgende pagina's een doorlezen en dan zul je al veel meer weten ;)

http://www.barfplaats.nl/handleiding-tot-barf

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,9326.0.html

en waar je kvv kan verkrijgen in de buurt van borger kan ik je helaas niet vertellen, maar ik denk dat er ontgetwijfeld mensen hier op het
forum zitten die dat wel weten :)
Door Anne in Zweden
#2236015
Welkom hier! In het begin kan het allemaal wat veel lijken, dat barfgedoe, maar het is minder ingewikkeld dan het lijkt en je raakt er al snel verslaafd aan omdat het zo interessant is!

Op de website (zie balk boven aan de pagina) vind je al veel informatie over wat je kunt voeren en vooral ook wat je niet moet voeren. Verder kun je bij de Beginnersinformatie die onder Vragen en Problemen Barf staat heeeeel veel te weten komen. Het is altijd een goed idee om daarmee te beginnen.

Wat je in Borger en omgeving kunt krijgen, weet ik niet (ik ben geboren en getogen tussen Grolloo en Vries/Tynaarlo maar woon daar al jaren niet meer), maar er zijn wel meer Drentse barfers, en die kunnen je daar vast bij helpen. Open desnoods een topic met de titel "Hulp gevraagd van Drentse barfers"  :D.

Succes alvast!

O, ik zie dat Yuri net dezelfde tips heeft verstrekt. Naja. Kijk er maar eens naar!
Door yuri
#2236016
heb net eens op de website van lupa gekeken en heb het volgende voor je gevonden:

Bij een afname van 125 euro of meer gratis thuis bezorgt,
met uitzondering van Friesland, Groninigen, Drenthe en Noord-Holland,
voor deze provincies geld een minimale afname van 200 euro.

Betaling van de geleverde goederen geschieden contant bij levering.
Levering door heel Nederland, Belgie en gedeelte Duitsland.
Bij een afname minder dan 125 euro berekenen wij 15 euro transportkosten, minimale afname 50 euro.
Bij een afname minder dan 50 euro berekenen wij 20 euro transportkosten.
Voor de provincies Friesland, Groninigen, Drenthe en Noord-Holland bij een afname minder dan 200 euro berekenen wij 20 euro transportkosten, minimale afname 75 euro.
Afhalen in overleg.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2236038
Onder de 'vraag en aanbod/verzamelplaats' kan je samen bestellen. Anders kom je natuurlijk nooit aan die hoge bedragen.
En in de 'a la carte' (staat denk ik in dit board en anders in de verzamelplaats), kan je ook andere adresjes vinden. Kijk ook bij de andere provincies want er zijn er wel meer die over het hele land bezorgen en vaak veel goedkoper dan Lupa.

En lees eens wat topics in de verzamelplaats, dan leer je vanzelf hoe het in zijn werk gaat.  Dan merk je ook dat dat de plaatsen zijn waar je goedkoop aan je vlees komt en je kan er zelfs je gehele menu op vinden waarschijnlijk. Ook de iets minder courante zaken komen daar vaak voorbij waardoor je wat meer afwisseling in je menu kan steken zonder grote prijsverschillen. 
Je merkt dan ook meteen wie er in je buurt woont en kan je daar misschien wat halen en houdt ook andere topics in de gaten want soms lopen er lijntjes helemaal van in belgie tot in groningen.
Door boris2009
#2236110
Hai Joep en bo, welkom en mooi dat je de overstap hebt gemaakt/gaat maken.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ook al heeft je hond overbeet, hij prima op de kvv kan dat moet echt geen belemmering zijn.
Bij herbyvers bestel ik ook regelmatig en dan is het boven de 100 euro gratis bezorgen, dat was het in ieder geval. Succes met je zoektocht op barfplaats !
Gebruikersavatar
Door Thea
#2236128
Welkom.
Mijn topografie is niet zo best. Maar Caroba leverd vanaf 25 euro gratis http://webwinkel.caroba.nl/
Die heeft veel kvv en ook wat barf produkten.
En idd via de lijntjes op BP kan je ook veel verkrijgen.
Vraag ook eens bij de plaatselijke poelier bv voor kippennekken.

Succes. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door