Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ivan
#2235711
Vorige week een afspraak gemaakt voor vaccinatie Guinness.
Na lang wikken en wegen had ik toch besloten om hem op 1 jaar te boosteren. Guinness is nu 15 maaanden.
Een dag na de gemaakte afspraak opgebeld dat ik alleen de DHP wilde. En de losse Weil in april.
Dit was volgens de assistente geen enkel bezwaar.
Vanmiddag eerst een preek aan gehoord van de da dat hij toch wel de Pi erbij moest want hij was nu totaal niet beschermd.
Vragen waarom alleen de DHP, waarop ik antwoordde omdat ik zo weinig mogelijk troep in mijn hond wilde.
Nogmaals herhaald dat ik alleen DHP wilde en de losse Weil in april.
De da zei dat hij dat respecteerde, en heeft Guinness vervolgens geent.
Toen ik thuis kwam en in het boekje keek, zag ik tot mijn grote schrik, WOEDE, dat Guinness de Nobivac DHP en de Nobivac Lepto heeft gekregen.
Dus DHP en Weil + Parvo. Met een aantekening Weil herhalen na 7 maaanden.
Direkt de da-ass. gebeld en en klacht ingediend tegen de da.
Zit nu nog steeds kokend te wachten of hij het lef heeft om mij te bellen.
Anders ben ik morgen aan de balie. Da's GRRRRRRRRR.
Ik ben zo VERSCHRIKKELIJK boos.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2235744
was de laatste keer dat ik er geweest was  :o
hij heeft je verhaal aangehoord wat je wilde , daar kan hij in mee gaan of er voor kiezen dat niet te doen en je dit te melden zodat je je eigen keuze kan maken
hij heeft je nu dus gewoon besodemieterd >:(
Gebruikersavatar
Door kira
#2235804
Hij kan natuurlijk ook gewoonte getrouw het boekje fout hebben afgetekend. Maar als dat niet het geval is was het voor mij mijn dierenarts niet meer.
Door saluki
#2235831
Kan me indenken dat je boos bent. Mijn d.a. probeerde hetzelfde bij mijn honden, flesjes kwamen tevoorschijn dus nog maar eens gevraagd wat ent je, toch alleen d.h.p neee ook weil voor het oplosmiddel.
Was wel teleurgesteld dat ik het weer moest zeggen en me weer moest verantwoorden >:(
Door K&D
#2235895
ivan schreef: ....., dat Guinness de Nobivac DHP en de Nobivac Lepto heeft gekregen.
Dus DHP en Weil + Parvo. Met een aantekening Weil herhalen na 7 maaanden.
....
Parvo is onderdeel van DHP (de P) Dus dan zou er DHP en weil gevaccineerd zijn. De DHP is een poeder en kan worden opgelost in een solvent. Die kunnen ze gewoon bestellen. Maar ik meen dat een gewone zoutoplossing ook kan.
Of bedoel je misschien dat er ook Pi gegeven is?

Het zit er nu weer in, maar ik zou een andere DA zoeken hiervoor als er inderdaad meer gevaccineerd is, dan jij hebt aangegeven. Weil is nu inderdaad jammer.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2235901
Wil je me even pb-en welke dierenarts het was? Heb zo'n vermoeden dat het wel eens de onze zou kunnen zijn, wij hebben er 1 in jouw regio in ieder geval  :-X

Terecht dat je boos bent, ik zou ook echt woedend zijn!  :rant:
Door tiny
#2236088
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Heb daarna gebeld, uitleg gevraagd en ben vertrokken bij die DA. Hij belde 's avonds nog wel op, ik heb mijnman hem te woord laten staan. Want ja vertrekken met 3 huisdieren tegelijk, dat doet pijn in zijn portemonnaie he?! Ik ben er nooit meer na toegegaan. Ik was laaiend!
Door ivan
#2236193
Ik had gisteravond nog enige hoop dat de betreffende man zou bellen, nadat ik de klacht bij de assistente had ingediend. Meneer was bezig met het spreekuur.
Niet dus  >:(
Dus laaiend naar bed.
Ik kan er nog niet overuit. Sta je het hele verhaal uit te leggen, vertel je precies wat je wilt, en dan gewoon doen wat hij zelf het juiste vindt.
Alsof je een één of andere domme doos bent.
Omdat Guinness het in de spreekkamer eén groot feest vond, was ik met hem bezig, en heb niet gezien welke flesjes hij pakte.
Ik zit me alweer op te winden. >:( >:(
Door eelke
#2236197
Sjeee zeg!

Ga je straks verhaal halen? Hopelijk heeft ie gewoon verkeerde stickertjes geplakt...
Kun je dat trouwens ergens aan of in Guinness zien? Welke entingen hij heeft gehad? Want als hij zegt dat hij het verkeerd in het boekje heeft gezet, hoe kun je hem dan nog geloven?
Door ivan
#2236221
Ik zou verhaal moeten halen, maar het heeft toch geen zin meer. De entingen zitten er toch al in.
Ik ben gewoon hartstikke kwaad dat hij de Weil er nu al ingezet heeft.
Guinness zit als hij de kans krijgt in elke vieze sloot, en we doen waterwerk met hem.
Dus was mijn plan, de Weil in april, zodat hij in de waterwerk periode geent is. Het waterwerk is in een stilstaande plas.
Moet in augustus of september maar weer kijken wat we dan moeten.
Arme Guinny was vanmorgen ook nog behoorlijk aan de race.
Door eelke
#2236234
Nou, ik zou toch zeker even nagaan waar je voor betaald hebt...
En ik zou het wel willen weten, want dan weet je tenminste of je nog goed zit bij die DA... of ga je er sowieso niet meer heen?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2236246
:o Dat zou ook een goede voor mij zijn ! Wat een koekebakker !!
Ik zou wel degelijk verhaal gaan halen, want zoals je zegt... Je hebt het uitgebreid verteld en dan lijkt het me toch dat een DA luisterd ? (of het niet doet omdat hij/zij er niet achter staat oid)
Door ivan
#2236256
De Nobivac DHP en de Nobivac Lepto zijn erin gejast.
Volgens de da kon het niet anders want de ene (poeder) wordt opgelost in de andere.
Ze zien me hier niet meer terug!!!!
Door eelke
#2236271
Ik zou dit echt niet pikken...zou terug gaan om sowieso mijn geld terug te vragen...

Ook al kan het misschien niet anders (daar heb ik geen verstand van) dan had hij je dat mooi van te voren kunnen vertellen. Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Echt hoor... ongevraagd dingen injecteren...  :o >:(
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door