Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
#2235425
Als de hond het zelf aangeeft. Door bv met 1 maaltijd te mutsen en aan te geven dat z/hij nog honger heeft bij de andere maaltijden. Dan bouw ik de muts-maaltijd af en de andere maaltijden op.
Met drie maanden kregen ze hier nog wel 3x daags, het was anders gewoon te veel in een keer.
Gebruikersavatar
Door nova
#2235543
lauraV schreef: miet ga op je gevoel af .
is het eten nog een te grote hoeveelheid of zou ze nog wel meer op kunnen ?
ze zou per maaltijd meer opkrijgen, maar ik zit en beetje et het gewicht en grootte  van de maaltijd.
ze krijgt nu 750 gr./ dag  en dat over 2 maaltijden, dat is veel in een keer.

als ik het hier zo lees, hou ik de 3 maaltijden per dag er nog maar even in.  ;)
Door bedaan
#2236739
Dieber is 20 maanden en krijgt nog steeds 2 keer per dag aangezien Daan ook 2 keer per dag krijgt en het hier beter op doet dan 1 keer per dag.
Bedan was 3 maanden toen hij overging naar 2 keer per dag en 5 maanden toen hij overging naar 1 keer per dag ( Daan kreeg toen ook maar 1 keer per dag). Bedan at 's morgens steeds slechter dus hop naar 1 maaltijd per dag.

Hier wisselen wel de hoeveelheden per maaltijd. De ene keer wat yoghurt met een eitje en de volgende keer een volle bak. Ben ik vergeten voldoende uit te halen dan hebben ze pech en een kleine maaltijd, de volgende is dan weer groter. Dit heb ik van pup af aan gedaan, ook geen vaste voertijden. 's morgens meestal rond 8 uur maar kan ook wel 12 uur worden en 's avonds ergens tussen 4 en 11.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door