Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2231056
Ik zie het nu!! In juli vorig jaar, nog wel bij mijn vroegere buurvrouw!!

Maar vorig jaar februari is er ook getiterd in Zwiggelte volgens mij, incl. lezing, de honden die toen getiterd zijn, zijn misschien nu wel weer toe aan een titerbepaling....hoewel....mijn oudste mocht na vorig jaar ook 3 jaar weg blijven!!

Nou ja....ik wacht nog even af en anders maak ik een afspraak met Tannetje in Otterlo!!
#2232907
Ik heb totaal nog geen datum in mun hoofd, sowieso in een weekend of 's avonds want ik heb doordeweeks overdag geen auto of we moeten het al in Erica doen, daar woon ik.

Almelo is voor mij een uur maar dan moet het echt in het weekend dan kan ik doordeweeks ook niet 's avonds.

Hoeveel honden moeten er minimaal zijn, weet iemand van jullie dat??
#2237328
Behendige hovi's schreef: Mijn hond moet nu de enting van 1 jaar nog hebben, maar heb ik nog niet gedaan.
Mijn jongste hond van bijna 15 maanden moet ook getiterd, hij heeft dus ook nog niet zijn enting van 1 jaar gehad. Zijn laatste titer en enting was vorig jaar januari. Dus dan zal het voor die van jou ook zinvol zijn.
#2251776
Als ik het goed lees dan zitten we nu op 3 honden? Die jongste van jou ook Behendige hovi's? Hier in mijn dorp is ook iemand met 2 honden die graag zou willen titeren. De honden zijn rond de zomervakantie nog geënt, is titeren dan zinvol Tannetje?

Met haar er bij zitten we dan op 5 honden!!

O ja, en wat zijn de kosten dan per hond voor het titeren en als ze toch een enting moeten wat komt er dan ongeveer overheen Tannetje?

Alvast bedankt!!
#2259278
Ik heb ook wel interesse! Oscar zou in mei weer geent moeten worden, maar ik twijfel heel erg hoe en wat. De dierenarts wil er weer een volledige cocktail inzetten en ik wil dat liever niet al het niet nodig is.

Al enig idee wanneer je dit in wil plannen?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door