Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2231908
Gefeliciteerd :biggrin2:

Ik weet niet of het uberhaubt verstandig is om welke loopsheid dan ook te ondersteunen. Ik ben een beetje teruggekomen van dat preventieve geneuzel..... Gewoon lekker gezond eten, veel in de frisse lucht wandelen en de natuur z'n gang laten gaan.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2231941
Lizzy schreef: Gefeliciteerd :biggrin2:

Ik weet niet of het uberhaubt verstandig is om welke loopsheid dan ook te ondersteunen. Ik ben een beetje teruggekomen van dat preventieve geneuzel..... Gewoon lekker gezond eten, veel in de frisse lucht wandelen en de natuur z'n gang laten gaan.
Dank je wel  :P

Oke, dan laten we het gewoon lekker op zn beloop.
Hoop dat ze een andere loopsheid krijgt dan Sammy, die was er goed ziek van, kon en wilde 3 weken niets.
Tot nu toe is ze iig vrolijk, druk en erg schoon  :)
Door eelke
#2231943
Ah Jillz is een vrouw geworden! Gefeliciteerd

En tis te hopen dat ze er niet zo een last van heeft inderdaad, fijn dat ze dat tot nu toe nog niet heeft.
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2232180
Huh....jeetje! Ik heb nog steeds een heel kleine ondeugende pup voor ogen.
Maar het is al een hele dame dus..gefeliciteerd :biggrin2:
Enorme dooddoener, maar wat gaat het snel!!!
Nou, hopelijk rolt ze er verder probleemloos doorheen  :-*
Ik kan je er verder weinig over zeggen trouwens..(om weer ff on-topic te gaan), want ben alleen maar reutjes gewend. Maar zal vast goed komen!!
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2232183
Senna99 schreef: Huh....jeetje! Ik heb nog steeds een heel kleine ondeugende pup voor ogen.
Maar het is al een hele dame dus..gefeliciteerd :biggrin2:
Enorme dooddoener, maar wat gaat het snel!!!
Nou, hopelijk rolt ze er verder probleemloos doorheen  :-*
Ik kan je er verder weinig over zeggen trouwens..(om weer ff on-topic te gaan), want ben alleen maar reutjes gewend. Maar zal vast goed komen!!
Ja het is al een hele dame, maar dan alleen lichamelijk, want qua gedrag is het nog steeds een pup  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2232249
[quote="Sammy1980"]
Ja het is al een hele dame, maar dan alleen lichamelijk, want qua gedrag is het nog steeds een pup  ;D ;D ;D
[/quote]

Haha...ik had idd eigenlijk moeten zeggen het is al een hele ondeugende dame dus  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2253639
Ik heb toch nog even een vraagje  :-\

Jillz zou gister een beetje aan het einde van haar loopsheid moeten zijn.
Ze heeft de eerste 2 weken flink gevloeidt, niet erg, ze was super schoon op zichzelf.
Vorig weekend werd het vloeien een stuk minder tot bijna gestopt, alleen sinds donderdag is ze weer begonnen met vloeien.

Is dit normaal, kan dat?
Of moet ik het toch goed in de gaten blijven houden ivm eventuele ontstekingen??

Ze is verder gewoon schoon op zichzelf, eet goed, is vrolijk en speels  :) :)
Door Lizzy
#2255583
[quote="Sammy1980"]
Ik heb toch nog even een vraagje  :-\

Jillz zou gister een beetje aan het einde van haar loopsheid moeten zijn.
Ze heeft de eerste 2 weken flink gevloeidt, niet erg, ze was super schoon op zichzelf.
Vorig weekend werd het vloeien een stuk minder tot bijna gestopt, alleen sinds donderdag is ze weer begonnen met vloeien.

Is dit normaal, kan dat?
Of moet ik het toch goed in de gaten blijven houden ivm eventuele ontstekingen??

Ze is verder gewoon schoon op zichzelf, eet goed, is vrolijk en speels  :) :)
[/quote]

Zeker de eerste loopsheid is vaak een beetje een zooitje. Biscuit heeft de eerste loopsheid ook veel langer gevloeid dan dat ik gewend ben. En het vloeien gaat op en af en veranderd van kleur, enzo. Dus ik schaar dit onder normaal. En verder goed in de gaten houden op BMO symptomen maar zo te lezen is er niks aan de hand.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door