Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2231005
Yessss,

Eindelijk een dieren arts in de buurt gevonden die pro vers is  :mbounce:

Vandaag mijn "oude"dierenarts gebeld, en die begon gelijk weer te z..ken..... >:(
Ik was er zoooo vreselijk klaar mee, dat ik ben gaan zoeken naar een ander.

Ik kwam terecht in Badhoevedorp, en daar zit een dierenarts die zijn eigen honden ook vers geeft en na zijn verhuizing as februari, gaat hij zelfs kkv verkopen in de praktijk  ::)

Opgelucht dat ik nu niet meer de discussie hoef aan te gaan, en voor andere hier uit de regio, die nog op zoek zijn:

BokhoveBouman dierenartsen praktijk Badhoevedorp

(als ik dit zo mag plaatsen, anders hoor ik het wel :))
Door nienk
#2231023
hartstikke goed! dat zal inderdaad schelen, iedere keer die discussie, dat is zo zonde van de energie.

even als volledigheid van het topic (voor mensen die er in de toekomst op gaan zoeken)

ook in Amsterdam:

Natuurlijk Gezonde Dieren, Stefan Veenstra (Rijnstraat, amsterdam zuid)

Zoo Natuurlijk, o.a Tannetje Koning (v Woustraat, amsterdam zuid)

beide provers/holistisch DA, en groot assortiment kvv + barf.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#2231036
nienk schreef: hartstikke goed! dat zal inderdaad schelen, iedere keer die discussie, dat is zo zonde van de energie.

even als volledigheid van het topic (voor mensen die er in de toekomst op gaan zoeken)

ook in Amsterdam:

Natuurlijk Gezonde Dieren, Stefan Veenstra (Rijnstraat, amsterdam zuid)

Zoo Natuurlijk, o.a Tannetje Koning (v Woustraat, amsterdam zuid)

beide provers/holistisch DA, en groot assortiment kvv + barf.
Dank je wel nienk, voor je aanvulling ;)

In de koptekst kon ik mss beter zetten Amstelveen, aangezien ik daar woon en er hier helemaal niemand pro vers is.....

Maar zo is tie helemaal duidelijk
Door smulpaap
#2231835
Celicaatje schreef: Was dat in Drenthe ook maar zo...... ???
Ik dacht dat Hopmans te Roden ook pro vers is ? Weet het niet helemaal zeker hoor , maar misschien iemand uit die regio wel ?
Door Celicaatje
#2231838
Hmm daar was ik pas nog met mijn buuf maar geen woord over vers vlees daar.
Maar de klachten van de hond waren er ook niet naar om dat aan bod te laten komen moet ik eerlijk zeggen.
Door Lizzy
#2231991
OK mensen, pro-vers dierenartsen horen op de pro-vers-dierenartsenlijst in de bieb thuis. Graag mij een PB sturen met de DA praktijk die je daar vermeld wilt hebben. Hier gaat een slot op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door