Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2227731
Balou heeft een steelwratje in zijn nek. Ik vind dat het ding wel erg hard groeit en ik heb het idee dat het jeukt, want het zit precies op de plek waar zijn halsband zit en regelmatig zitten er klitten op die plek, een teken dat hij er aan zit te krabben. Ik zie ook dat het af en toe kapot is.
Kun je zo'n wratje ook onder plaatstelijke verdoving weg laten halen?
Door rosmin
#2227739
Lees even mee; Zorro heeft sinds drie dagen er eentje bovenop zijn kop zitten en groeit naar mijn idee redelijk snel.
Zou je er ook antiwrattenspul voor mensen (ik weet de naam niet) op kunnen doen?
Door tt-tjes
#2227750
Weet ik niet, maar daar ga ik niet mee zitten rommelen. Voor je het weet krijgen ze het spul binnen op 1 of andere manier. Ga ik niet doen dus.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#2227995
Bij Jane is er een soort wratachtig ding weggehaald van haar achterpoot onder plaatselijke verdoving, zij liet dat ook supernetjes toe.

Maar het zal denk ik afhangen van de da en hoe diep het wegmoet.
Door tt-tjes
#2228048
Ik denk wel dat Balou het toelaat. Hij is gewent om stil te moeten liggen met kammen en dat duurt over het algemeen altijd ruim een uur.
Ik weet niet hoe diep het zit, heb het nog niet na laten kijken.
Door Martine-Tom
#2228051
Ik ken het alleen van mezelf, niet bij honden.
Ik kreeg een klein prikje bij de wrat en toen werden ze afgeknipt.
Kwestie van een paar secondes dus op die manier zou het bij mijn hond ook wel mogen, zolang hou ik hem nog wel in de houtgreep  :biggrin2:

Geen idee hoe het bij honden gaat ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door