Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2226187
vanaf vanmorgen dat ik thuis ben gekomen van mijn werk is ze enorm rusteloos.
Gaat liggen, staat weer op, ergens anders liggen, 5 minuten later staat ze weer op.
Ze rekt ook heel veel haar achterpoten, dat doet ze meestal alleen na het slapen. Nu dus bijna elke keer als ze ergens anders gaat liggen.
Ook wil ze niet in een rolletje liggen, maar alleen gestrekt. Het liefst zo lang mogelijk.
Verder laat ze heel veel oversprong gedrag zien, ze gaapt enorm veel.

Kan vanmiddag om 17 uur bij de DA terecht en mocht ik het de komende uren niet vertrouwen, dan mag ik gewoon komen. Wil dat iig "rekken" tot kwart voor 3, want dan is de DA aanwezig die haar het vaakst ziet.

Verder is ze niet lusteloos, gaat nog graag mee naar buiten, eten en drinken ook geen probleem.
Moeite met poepen heeft ze altijd, regelmatig dat ik haar moet helpen omdat ze net niet genoeg kracht kan zetten om het eruit te werken. Ook al zijn de drolletjes gewoon normaal, gewoon van kleur en substantie. Dat zal ook wel een afwerkfout zijn van moeder natuur.

Heb haar net wel getempt, temp was 38,9. Voor haar doen redelijk hoog, maar daarvoor was wel even een machtstrijd nodig omdat ze echt begon te grommen en te bijten. Eenmaal gelukt was alles ook geen probleem en bleef ze netjes staan.

Blijft een zorgenkindje, mijn kleine Bora. Hopelijk komt er bij de DA wat uit, ik wil iig een rofo laten maken van buik en eventueel rug/ heupen, om te kijken of daar misschien pijn vandaan komt.
Laatst gewijzigd door choopy op di 24 jan 2012, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2226193
Ah gedver.

Klinkt mij in de oren als rugpijn, tenminste Sammy laat veel hetzelfde gedrag zien wat je nu bij Bora zit.

Hoop dat het meevalt en sterkte met haar  :-* :-*
#2226614
Nou, we zijn weer terug.
Buik en rug zijn goed, ze geeft er totaal geen pijn aan.
Foto gemaakt van rug, ook geen bijzonderheden.

Waarschijnlijk is dit een nieuw soort "aanval" van haar, doordat ze zelf geen rust kan vinden.
Naast de Phenoral gaan we er nu ook een ander tabletje bijgeven wat de werking van Phenoral verbeterd.

Ook nog met de DA gehad over haar ontlasting en met voelen bleek (al had ik dat zelf ook al wel gevoeld) dat het laatste stukje van haar darm zowel rechts als links verbreed is, ipv mooi smal naar de anus toe. Hierdoor verzameld de  ontlasting zich en kan ze dit moeilijk kwijt. We zullen haar dus moeten blijven helpen.

Haar goede oor is ook nog even nagekeken, omdat die de laatste tijd weer heel erg vies is. Oor is dus weer aardig rood, dus voor de zekerheid geven we een AB kuur. Heb ook druppels meegekregen om te proberen, maar het levert haar enorm veel stress op en echt een heel gevecht, dus die druppels laten we zitten. Ze gaat zo in  de aanval, dat is niet leuk voor haar. Ze moet helemaal in de houdgreep gehouden worden door mijn man, echt met zn knie haar vastdrukken. Ik moet dan het oorflapje open doen, bek zeer goed dichtdrukken en dan nog hopen dat ze niet compleet verstard, weg draait of losrukt en me dan echt grijpt.

Het is nu echt kijken wat er blijft werken, maar het is nu wel echt reservetijd voor haar. DA zei nu ook echt dat het nu uitstellen is om de knoop echt door te gaan hakken om haar te laten gaan :(
#2226756
Thanks allemaal.
Langzaamaan begint nu echt het besef te komen dat het reserve tijd is.
Mijn kleine meisje pas 3 jaar...veel te jong.
Aan de andere kant, mijn kleine meisje, al 3 jaar oud! Wie had dat gedacht toen ze 2 1/2 week was en ik al op het punt stond om haar te laten gaan.

Ik ben heel blij dat ik de fotoshoot van Ficca heb gewonnen en daardoor nu supermooie foto's van haar heb, maar het blijft dubbel.
Voor haar zijn het de laatste weken, wijzelf gaan vanaf vandaag het ICSI traject in voor nieuw leven........
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door