Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2223153
Voor de labrador van een vriend van me!
Die heeft testen gehad bij de da waarbij ze stukjes weefsel hebben weggenomen om te testen.
Nu blijkt ze op alle 4 de gebieden allergisch te zijn.
Behandeling:
Hypoallergene brokken en ab als ze last heeft.

Hij staat open voor een holistische da maar is afhankelijk van ov.

Ik hoop dat jullie een goeie weten!
Door fransbulletje
#2223235
-Annemarie- schreef: Holistisch zou ik niet weten in Groningen.  :-\


Homeopatische Da ken ik wel, maar is misschien te ver weg?  Lies Vedder:  http://www.groenebron.nl/

Ze heeft ook één keer per week spreekuur bij een Da in Zuidlaren.  :)
Heb je ervaring met Lies Vedder?

Na een bezoekje aan mijn dierenarts afgelopen week ben ik tot de conclusie gekomen dat ik naar een dierenarts wil die pro vers is en ook met homeopathie werkt. Mijn dierenarts heeft met beide niets en vandaar mijn overstap.
Nu zag ik hier op het barfforum Lies Schuitemaker in Zuidlaren staan en daar is 1x per week een middag Lies Vedder aanwezig. Ik heb al even telefonisch contact met haar gehad en dat voelde goed dus ga daar in het vervolg heen met de bullen.
#2223499
MarijeEnBoomer schreef: Voor de labrador van een vriend van me!
Die heeft testen gehad bij de da waarbij ze stukjes weefsel hebben weggenomen om te testen.
Nu blijkt ze op alle 4 de gebieden allergisch te zijn.

Is dat een nieuwe manier van allergie testen? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
#2223793
MarijeEnBoomer schreef: Voor de labrador van een vriend van me!
Die heeft testen gehad bij de da waarbij ze stukjes weefsel hebben weggenomen om te testen.
Nu blijkt ze op alle 4 de gebieden allergisch te zijn.
Behandeling:
Hypoallergene brokken en ab als ze last heeft.

Hij staat open voor een holistische da maar is afhankelijk van ov.

Ik hoop dat jullie een goeie weten!
Waar in Groningen woont je vriend? Ik neem aan dat je met ov openbaar vervoer bedoelt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door