Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2221327
Welk merk is goed en waarom vind je dat, en merk je dat het werkt?
Ik gebruik nu Aspitol maar ik ben op zoek naar een ander merk..
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2221707
Wat ik gelezen heb is dat er behoorlijk verschil in sterkte zit.
Lyprinol olie caps, zijn vele malen sterker als ( ongestabiliseerde) poeder, die schijnt weinig te doen..
Vandaar ook mijn vraag wat merk je ervan in de praktijk?


Judith, ik geef het preventief aan m`n oudste hondje samen met Cholodin.
Er is met haar 14 jaar niet echt wat mis, ze beweegt zich prima en is gelukkig niet aan het dementeren..
Maar haar broer zit aan de pijstillers vanwege atrose en haar moeder en grootmoeder raakte op deze leeftijd al aardig de weg kwijt...
Groenlipmossel is voor gewrichtsklachten/slijtage, ontstekingsremmend , bezit veel omega 3.
Cholodin is voor het koppie.
Door *Marieke*
#2222086
Ik geef Quincy ook aspitol eigenlijk naar alle tevredenheid. Ik heb in oktober gemerkt dat als ik het niet geef Quincy een terugslag heeft. Waarom wil je een ander merk gaan geven als ik vragen mag?
Door Lizzy
#2222385
Ik geef het om Pinkel d'r maag te beschermen, aangezien ze NSAID krijgt. En dat helpt zeer zeker! Zonder groenlipmossel heeft ze last van oprispingen, maagzuur en met niet.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2222681
* Marieke*  Ik hoef niet persee een ander merk, maar er is redelijk prijsverschil, dan wil ik graag weten of je de merknaam betaald of dat het echt beter is dan de goedkopere..

  Lizzy        Ik weet dat het voor de maag ook goed is.  :)
Door *Marieke*
#2222752
de Meiden schreef: * Marieke* Ik hoef niet persee een ander merk, maar er is redelijk prijsverschil, dan wil ik graag weten of je de merknaam betaald of dat het echt beter is dan de goedkopere..

Lizzy Ik weet dat het voor de maag ook goed is. :)

Okey! Ik snap!

Wat ik begreep van de orthopeed waar ik geweest ben en van mijn holistische DA is dat groenlipmossel extract enkel echt goed werkt als je een olie vorm geeft, dus geen poeder. Bij het maken van de poeder worden juist alle werkzame onderdelen onfunctioneel gemaakt. De aspitol is een van de weinige wat een capsule is waar olie inzit. Het is wel inderdaad aan de prijzige kant... ;-)
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2223578
Ik blijf denk ik voorlopig maar even bij de Aspitol..

Ik heb ook naar deze site gekeken Tineke, ik denk dat Lil deze ook bedoeld, maar ik heb jammer genoeg niet zo`n overzeebetaalkaartje.. :biggrin2:
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door