Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2221101
Bijna nergens....

Volgens mij heeft Richard versvoeding het wel in het assortiment, maar is het niet altijd op voorraad. Als je echt filets wilt hebben, als in geschikt voor menselijke consumptie is het erg duur, bij de aldi hebben ze het, 18 euro de kilo... Anders wat poeliers afbellen?
Door charmed
#2221149
eelke schreef: Bijna nergens....

Volgens mij heeft Richard versvoeding het wel in het assortiment, maar is het niet altijd op voorraad. Als je echt filets wilt hebben, als in geschikt voor menselijke consumptie is het erg duur, bij de aldi hebben ze het, 18 euro de kilo... Anders wat poeliers afbellen?
schrik, goedkoper als bij de aldi zal niemand het wel hebben. Zal ik daar eens gaan kijken.
Door eelke
#2221157
Bij Richard was het lang niet zo duur hoor, alleen weet ik niet of het makkelijk verkrijgbaar is.

Van vse weet ik trouwens ook niet wat het kost, ik heb die prijzen niet meegekregen.

Waarom wil je het hebben trouwens?
Door charmed
#2221169
eelke schreef: Bij Richard was het lang niet zo duur hoor, alleen weet ik niet of het makkelijk verkrijgbaar is.

Van vse weet ik trouwens ook niet wat het kost, ik heb die prijzen niet meegekregen.

Waarom wil je het hebben trouwens?
Prudence moet nu op leverdieet. Ze krijgt al kipfilet en koolvisflilet, ik wil nog wat meer afwisselen. Ze mag alleen witvlees en witvis.
Door Nadia
#2221174
Uhh, Eendenfilet is toch geen witvlees?

Volgens mij moet je dan denken aan, kalkoen vlees, konijnvlees??
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2221176
En als je toch eend wilt, moet dat toch niet de filet zijn?
Das inderdaad ontzettend duur vlees.
Maar er is ook gewoon eendenspiervlees te krijgen. Ik weet niet waar, maar ik heb het overgekocht van Tripkippiej.  :-\
Ik weet niet precies wat zij ervoor betaald had, maar het zal niet zo'n ontzettend hoog bedrag geweest zijn.
Door charmed
#2221180
Nadia schreef: Uhh, Eendenfilet is toch geen witvlees?

Volgens mij moet je dan denken aan, kalkoen vlees, konijnvlees??
Eend mag ze wel hebben, het staat ook overal op internet dat eend wel tot de witvlees behoord. Kalkoen eet Prudence niet meer. Konijn zou ik ook niet weten hoe ik daar aan moet komen, Parelhoen heb je ook nog, maar geen idee of ze dat lust. Fazant lijkt me niet echt lekker als je dat kookt? Ze moeten sowieso voor de balans ook een iets vettere vleessoort erbij hebben, heb ik ergens gelezen. En ook de holistisch da raadt eend aan. Ze heeft een leverdieet voor Prudence samengesteld, waaronder kip, koolvis en eend in voorkomt.
Door charmed
#2221182
pearlsofpassion schreef: En als je toch eend wilt, moet dat toch niet de filet zijn?
Das inderdaad ontzettend duur vlees.
Maar er is ook gewoon eendenspiervlees te krijgen. Ik weet niet waar, maar ik heb het overgekocht van Tripkippiej.  :-\
Ik weet niet precies wat zij ervoor betaald had, maar het zal niet zo'n ontzettend hoog bedrag geweest zijn.
Gewoon eendenspiervlees is ook goed.
Door eelke
#2221184
Konijnenspiervlees brengt Orinake regelmatig nederland in. Ik weet niet waar je woont?

Heb je al op de site van Richard gekeken?
Door charmed
#2221187
eelke schreef: Konijnenspiervlees brengt Orinake regelmatig nederland in. Ik weet niet waar je woont?

Heb je al op de site van Richard gekeken?
Ik woon in de buurt van emmen. nee op richard heb ik nog niet gekeken, die levert hier niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door