Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Molllie
#2220570
Buddha heeft een soort vreemde pukkeltjes op zijn kin en lippen, het begint als een blaasje en daarna komt er een korstje op, hij eet Tinlo, alle variantjes en soms eet hij ook AHV, eleimineren heb ik geprobeerd maar dat lukte niet zo goed, hij heeft niet constant die pukkeltjes, het komt zo nu en dan opzetten, een allegietest heeft ie al gehad en daar kwam een intolerantie voor rundvlees uit.
Ik begreep dat de AHV vnl rund is, beter om dat niet meer te geven dan?
Van de barfnatuurlijk van Tinlo krijgt hij het overigs niet, wel van smuldier.
Wanneer is intolerantie een allergie?
Door tessa
#2220698
Het zou ook een soort  krentenbaard kunnen zijn, mijn boxer heeft dat ook wel eens gehad.
Die heeft er toen antibiotica voor gekregen meen ik :-\
Door nienk
#2221212
nou als hij intolerant is getest op rund (hoe dan ook) dan lijkt het me inderdaad volstrekt onhandig en ongezond om een rund product aan hem te geven.

die test op rund, kwam daar een intolerantie (maag/darm klachten) of allergie (huidproblemen) uit?

heeft hij verder allergische klachten of andere gezondheidsproblemen?
Door Molllie
#2222408
Toen ik net begon at vnl smuldier, de rode verpakking, en toen had hij er erg last van, de da heeft toen een stukje huid geschoren en daar een soort krasjes gemaakt met de stofjes die ik verdacht vond, ze is gelukkig erg voor verse voeding, ben ik wel blij mee.
In het verleden heeft drie antibioticakuren gehad, in de smuldiertijd, hij had ook veel last van diaree en buikpijn en bloederige poep.
De ahv heb ik maar aan een vriendin gegeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door