Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#2220442
De hond van een goede vriendin van mij is zondag frontaal aangereden door een auto..  :'(
Wonder boven wonder leeftie nog en heeftie niks gebroken.
Wel is het vlees van 1 pootje helemaal weg dat het bot bloot ligt..

Morgen ga ik op ziekenbezoek, zou ik iets mee kunnen nemen om hem te ondersteunen?
Groene Leem? Traumeel? Hij staat op AB en andere medicatie van de dierenarts, dus ik weet niet of het verstandig is zelf '' op eigen houtje'' wat te geven, maar ik wil graag helpen :(
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2220754
Irish schreef: De hond van een goede vriendin van mij is zondag frontaal aangereden door een auto..  :'(
Wonder boven wonder leeftie nog en heeftie niks gebroken.
Wel is het vlees van 1 pootje helemaal weg dat het bot bloot ligt..

Morgen ga ik op ziekenbezoek, zou ik iets mee kunnen nemen om hem te ondersteunen?
Groene Leem? Traumeel? Hij staat op AB en andere medicatie van de dierenarts, dus ik weet niet of het verstandig is zelf '' op eigen houtje'' wat te geven, maar ik wil graag helpen :(
Oh wat erg zeg! Dat zal wel schrikken zijn. Ik denk dat veel liefde en een dikke knuffel het beste helpen ;)  :-*
Gebruikersavatar
Door nova
#2220898
Ik hop dat  ze het bot op een aof andere manier weer kunnen bekleden. :-\
sterkte voor de ongelukshond.
Ik  heb geen idee wat je zou kunnen meenemen.
Door Irish
#2221269
Net thuis en hij kon nog wel kwispelen naar me :smitten:
Ik heb hem traumeel gegeven en het daar met de groene leem achter gelaten.
Pootje is wel behoorlijk dik namelijk.
Mag het wel samen met andere reguliere pijnstillers/ AB? Hij krijgt tramadol (is opiaat) en clavabactin.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door